در حال بارگذاری ...

هیئت داوران جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی مشخص شدند

مهدی لزیری ، دکتر احمد جولایی و سیروس مصطفی داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی از 2 تا 4 آذرماه در شهرستان مرند درحال برگزاری است و مهدی لزیری، دکتر احمد جولایی و سیروس مصطفی به‌عنوان اعضای هیئت‌داوران منصوب شدند .

مهدی لزیری متولد ۱۳۲۷ تبریز ، یکی از پیشکسوتان فعال عرصه هنرهای نمایشی کشور است که بیش از نیم‌قرن در این حوزه به فعالیت پرداخته است. او در عرصه بازیگری ، کارگردانی و طراحی صحنه از چهره‌های ماندگار تئاتر آذربایجان و ایران است . تدریس در هنرستان‌ها و مراکز آموزش عالی از دیگر زمینه‌های فعالیت ایشان در عرصه هنرهای نمایشی است .

دکتر احمد جولایی متولد ۱۳۳۵ در شهر بوشهر ، دارای مدرک فوق‌لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی و مدرک دکترا در رشته پژوهش هنر است . او از اساتید برتر دانشگاه و پژوهشگر هنر تئاتر در کشور است . همچنین جولایی عضویت هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و تدریس در دانشکده هنر و معماری تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد .

سیروس مصطفی متولد ۱۳۵۷ تبریز ، دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. او سابقه حضور در بیش از بیست اثر نمایشی به‌عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین  تدریس در مدارس، مؤسسات و دانشگاه‌های هنری، دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی میرزا آقای تبریزی، حضور در چندین جشنواره استانی، منطقه‌ای و ملی به‌عنوان داور، ازجمله سوابق مصطفی در حوزه تخصصی تئاتر است .




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور بخش صحنه‌ای جشنواره راه ابریشم

احمد جولایی: در جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای به هنرمندان کلیدواژه بدهیم
گفت‌وگو با داور بخش صحنه‌ای جشنواره راه ابریشم

احمد جولایی: در جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای به هنرمندان کلیدواژه بدهیم

احمد جولایی هنرمند و مدرس تئاتر و داور بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم گفت اگر بخواهیم سیاست نشر ادبیات دراماتیک بین‌الملل را داشته باشیم باید کلیدواژه‌ها را پیدا کنیم و به دست کسانی که علاقه‌مند هستند برسانیم تا آثاری را در راستای اهداف جشنواره تولید کنند.

|

نظرات کاربران