در حال بارگذاری ...
عضویت در فهرست نمایش‌هایی با طولانی‌ترین مدت اجرا

جشن سه‌هزارمین اجرای «علاءالدین» در برادوی

جشن سه هزارمین اجرای نمایش موزیکال «علاءالدین» محصول کمپانی دیزنی در سالن نمایش نیو آمستردام برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش موزیکال «علاءالدین» محصول کمپانی دیزنی که برگرفته از انیمیشنی به همین نام و محصول 1992 است، سه هزارمین اجرای خود را در سالن نمایش نیو آمستردام در برادوی جشن گرفت.

نمایش موزیکال «علاءالدین» . علاءالدین داستان یک «کودک خیابانی» است که صاحب یک چراغ جادو می شود. غول درون چراغ به علاءالدین می‌گوید سه آرزو کند تا برایش برآورده کند، اما آیا این توانایی برای به دست آوردن قلب پرنسس زیبا و سرسختی به نام جاسمین کافی است؟

ترانه‌های نمایش «علاءالدین» نوشته آلن منکن، هوارد آشمن و تیم رایس است. کیسی نیکولا کارگردان و طراح حرکت اخیرا دو نمایش دیگر را هم در برادوی اجرا کرده است: «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» و «کتاب مورمون».

نمایش «علاءالدین» علاوه بر اینکه سه‌هزارمین اجرای خود را روی صحنه برد، اخیرا نامش در فهرست بیست نمایشی در برادوی آمده که طولانی‌ترین اجرا را داشته است. نمایش موزیکال «شیرشاه» در رتبه سوم و «دیو و دلبر» در رتبه دهم این لیست است.

منبع:تیه‌تر مانیا




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

نظرات کاربران