در حال بارگذاری ...
با حضور ناصر آقایی، شهرام زرگر و فرهاد قائمیان

هیئت داوران بخش صحنه‌ای و خیابانی جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند

هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که از ۲۶ تا ۲۹ دی در استان یزد برگزار می‌شود، هیئت داوران بخش صحنه‌ای و خیابانی خود را معرفی کرد.

به گزارش ایران تئاتر، هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۶ تا ۲۹ دی در استان یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره که دارای دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی است از حضور چهره‌های شناخته شده و مطرح عرصه تئاتر به عنوان اعضای هیئت داوران این رویداد هنری بهره‌مند شده است.

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر ایثار، ناصر آقایی، شهرام زرگر و فرهاد قائمیان به عنوان اعضای هیئت داوران این بخش به ارزیابی ۱۳ اثر حاضر در بخش صحنه‌ای می‌پردازند.

                                                                                          ناصر آقایی، شهرام زرگر و فرهاد قائمیان به تئاتر ایثار پیوستند

همچنین در بخش تئاتر خیابانی جشنواره نیز، ۱۸ اثر حاضر در این بخش توسط حمید کاکاسلطانی، امیرحسین شفیعی و سعید نجفیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

۳۱ اثر حاضر در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، کرمانشاه، لرستان، یزد، اصفهان، مازندران، ایلام، اردبیل، خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره روز ۲۹ دی در استان یزد برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی، سه‌شنبه چهارم اردیبهشت امسال در تهران برگزار می‌شود.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

نظرات کاربران