در حال بارگذاری ...
به میزبانی پردیس تئاتر تهران

هزاران مخاطب به تماشای ماجراجویی‌های غول و شاهزاده نشستند

اجرای دو نمایش «غول بزرگ مهربان» و «شاهزاده خانم بدترکیب» که از تاریخ ششم بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز شده، مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، دو نمایش «غول بزرگ مهربان» و «شاهزاده خانم بدترکیب» در پردیس تئاتر تهران روی صحنه هستند.

این آثار ویژه کودکان با استقبال علاقه‌مندان هنر نمایش مواجه شده و بیش از 3هزار نفر از این دو نمایش دیدن کرده‌اند.

نمایش‌های «شاهزاده خانم بدترکیب» و «غول بزرگ مهربان» را مریم کاظمی طراحی و کارگردانی کرده و حسین فدایی‌حسین ترجمه آن‌ها را انجام داده است.

«شاهزاده خانم بدترکیب» داستان شاهزاده خانمی اخمو و بداخلاق به نام اسمرالدا و ماجراهای او را برای بیننده به تصویر می‌کشد.

این نمایش با بازی نسیم ‌امیرخسرو، فربد تجویدی، فاطمه ‌خدابنده‌‌لو، مهدی رمضان‌زاده، مهراد ‌زمانی، نازنین ‌صفا، نرگس ‌صفامنش، پریسا ‌فلاح ‌زاده، مریم ‌کاظمی، میترا کریم‌خانی، عرفان ‌میدانلو و شیما میرمهدی اجرا می‌شود.

در نمایش «غول بزرگ مهربان» دختری یتیمی به اسم صوفی حضور دارد که با غول بزرگ مهربان به سرزمین غول‌ها سفری رؤیایی را آغاز می‌کند و ماجراهای جالبی از سر می‌گذراند.

سعید ‌تاجیک، فربد تجویدی، فاطمه ‌خدابنده‌‌لو، مهراد ‌زمانی، میثم سیاه‌منصوری، نازنین ‌صفا، پریسا ‌فلاح‌‌زاده، علیرضا ‌عموزاد، مریم ‌کاظمی، میترا کریم‌خانی، امیرحسین کشاورز، حسام ‌کلانتری وعرفان ‌میدانلو در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در لابی سالن اصلی پردیس تئاتر تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌های شاد و جذابی برای کودکان و مخاطبان تدارک دیده‌ شده است که مخاطبان خردسال خسته نشوند و از لحظات انتظار خود استفاده‌ای بهینه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش‌ها به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

مسابقه نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان

فراخوان رویداد نمایشی توکا منتشر شد
مسابقه نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان

فراخوان رویداد نمایشی توکا منتشر شد

فراخوان نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی برای کودکان و نوجوانان به همت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری و کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر، رویداد توکا برگزار می‌شود.

|

عضو شورای انتخاب بخش تئاتر خیابانی جشنواره کودک و نوجوان:

آثار هنرمندان شهرستانی مرا شگفت‌زده کرد
عضو شورای انتخاب بخش تئاتر خیابانی جشنواره کودک و نوجوان:

آثار هنرمندان شهرستانی مرا شگفت‌زده کرد

عضو شورای انتخاب بخش تئاتر خیابانی جشنواره کودک و نوجوان یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره را حضور پررنگ هنرمندان شهرستانی عنوان کرد و گفت آثار آن‌ها مرا شگفت‌زده کرد، به‌شدت پیشرفت کرده‌اند؛ مشخص است مطالعه می‌کنند و برای تئاترشان وقت می‌گذارند.

|

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران