در حال بارگذاری ...
معرفی دو مدیر جدید در عرصه هنرهای نمایشی

حکم انتصاب علی ایزدی و نرگس یزدی صادر شد

در مراسمی که در دفتر اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی و نیز مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش انجمن هنرهای نمایشی ایران معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، علی ایزدی به عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی و با حکم اسرافیل فرج‌اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران)، نرگس یزدی به‌عنوان مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش انجمن هنرهای نمایشی ایران منصوب شدند. 

در حکم مدیرکل هنرهای نمایشی برای معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی آمده است:

«خانواده بزرگ تئاتر ایران، دارای مسائل، چالش‌ها و مطالباتی است و بالطبع متناسب با شرایط نیازمند ساختار چالاک، توانمند و پاسخگوست. ارتباط مبتنی بر احترام با هنرمندان گران‌قدر، تعامل ساختاری پویا و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای غیردولتی و خصوصی و درون‌سیستمی و استفاده از توان و امکانات در راستای هم‌افزایی سرمایه‌های مادی و معنوی به‌منظور ارتقای جایگاه هنر مردمی تئاتر، امری است که تنها با شناخت، همت و تلاشی هنرمندانه محقق خواهد شد.

نظر به تجربه، تخصص و توان جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.

امید که در سایه الطاف الهی با همت، برنامه‌ریزی و تلاش پیگیر و بهره‌گیری از توان کارشناسی و اجرایی همکاران محترم و مشاوره‌های ارزشمند هنرمندان عرصه تئاتر و هم‌راستا با معاون اداری و مالی، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.»

همچنین با حکم اسرافیل فرج‌اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی) نرگس یزدی به عنوان مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش معرفی شد.

                                                                                           

در حکم مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برای مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش آمده است:

«با عنایت به اینکه ادبیات نمایشی در عرصه فعالیت هنرهای نمایشی و انتشارات به جهت توجه به علم و دانش و نیازهای ضروری در تولید آثار شایسته هنری حائز اهمیت است لذا توجه به اندیشه و بنیان‌های فکری، اهداف و چشم‌انداز روشن را در برنامه‌ریزی ایجاد خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه به سرمایه فعال و مؤثر دانش‌آموختگان و نویسندگان و مؤلفان هنرهای نمایشی با وجود این ظرفیت بالقوه و توان پژوهش، تحقیق، جمع‌آوری و نشر آثار هنرمندان علاوه بر شناخت و ترسیم وضعیت گذشته و امروز، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای هنر تئاتر رقم زد.

نظر به ‌مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند سرکار عالی به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان «مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی» منصوب می‌کنیم. امیدواریم با استفاده از همکاری و مشارکت هنرمندان، پژوهشگران و تعامل سازنده اداره کل هنرهای نمایشی و کلیه ذی‌نفعان در سایه پروردگار متعال در این مسئولیت ارزنده و مهم، موفق و مؤید باشید.»




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است
رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است

رئیس جمهور توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و گفت: تلاش جوانان کشور برای پیشرفت‌های فناورانه نیز همچون افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت
مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت

مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان با حضور در آیین افتتاحیه نمایش «کتابخورها» و بزرگداشت زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه از تلاش‌های این هنرمند فقید برای تئاتر کودک گفتند.

|

خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود
خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در تالار وحدت که یکی از سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر 42 است،خبر داد ۵۰ درصد از سرانه یک میلیارد تومانی انجمن‌‌های هنرهای نمایشی استان‌ها، هفته آینده پرداخت خواهد شد.

|

نظرات کاربران