در حال بارگذاری ...
اجرای «در و گبر و یک قرص نان» به پایان رسید

تجلیل از داوود فتحعلی بیگی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر

اجرای نمایش «در و گبر و یک قرص نان» با تجلیل از داوود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان پیشکسوت این اثر نمایشی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به پایان رسید.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «در و گبر و یک قرص نان» که از روز دوشنبه سی‌ام بهمن روی صحنه رفته بود، شامگاه روز دوشنبه شانزدهم اسفند به اجراهای خود در تئاتر شهر پایان داد. 

اهدای لوح قدرانی سیدمحمد جواد طاهری(رئیس مجموعه تئاترشهر) به داوود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی یکی از بخش‌های اجرای پایانی نمایش «در و گبر و یک قرص نان» در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر بود. 

نمایش «در و گبر و یک قرص نان» به نویسندگی و کارگردانی داوود فتحعلی بیگی که یکی از نمایش‌های به صحنه رفته در چارچوب چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بود شامگاه دوشنبه سی‌ام بهمن‌ماه اجرای خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد. 

حمیدرضا معدنکن، امیرآزاد روستا، فاطمه رضا خانی، محمد رمضانی، کیانوش حاتمی، ساغر نوروزی، محمد حاج محمدی، مصطفی خدابنده لو، علی صابر، آرش اعظمی، ثنا آزاد روستا، امیر علی بهاری در این اثر به عنوان بازیگر حضور داشتند.

نمایش‌های «آلاء» به کارگردانی محمد کاظم‌تبار و «مرد» به کارگردانی حسین احمدخانی در تالار قشقایی، «قویتر» به کارگردانی جواد تولمی و «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» به کارگردانی غلامرضا عربی در تالار سایه و «هایکوی پاروزن یک‌دست» به کارگردانی ماندانا عبقری در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

در گفت‌وگو با سیدجواد طاهری مطرح شد

ادامه اجراها در تئاترشهر به شرط حضور تماشاگر

سیدجواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر با اشاره به اینکه تئاتر ﺑﺪون ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪارد، گفت در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ آﺛﺎری ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه‌اﻧﺪ اﮔﺮ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﺧﻮدﺷﺎن را ﺑﻪ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﯿﺎورﻧﺪ اﻣﮑﺎن اداﻣﻪ اﺟﺮا را ﺧﻮاﻫﻨﺪ داﺷﺖ.

|

گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند
گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند

داریوش نصیری، کارگردان نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» بر این باور است که ارتباط مخاطبان با نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی زمانی شکل می‌گیرد که تماشاگر خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند.

|

گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی
گفت‌وگو با حسین کشفی‌اصل کارگردان «عددهای نشده»

چالش بازیگری روی فرش ایرانی

حسین کشفی‌اصل کارگردان نمایش «عددهای نشده» می‌گوید بازیگران من در این نمایش به واسطه طراحی صحنه و میزانسن‌های اجرایی، اجازه دارند فقط در محدوده داخلی یک فرش دوازده‌متری بازی داشته باشند و حتی انگشت‌شان از این فرش بیرون نزد و از این جهت می‌دانم چالش سختی برای‌شان بود که ...

|

نظرات کاربران