در حال بارگذاری ...
نسیم ادبی با نمایشی از سیاوش طهمورث به صحنه بر‌می‌گردد

«معرکه در معرکه»؛ جدال بین پلیدی و پاکی

نسیم ادبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه از پانزدهم فروردین ماه با نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث به صحنه برمی‌گردد؛ گفت این نمایش جدال بین پلیدی و پاکی است.

به گزارش ایران تئاتر، نسیم ادبی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از حدود یک سال دوری از تئاتر با نمایش «معرکه در معرکه» به صحنه بر می‌گردد. آخرین حضور ادبی روی صحنه در نمایش «خونین‌زار» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی بود.

نسیم ادبی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایران تئاتر درباره تمرین‌های این اثر گفت: «تمرین‌های این اثر از حدود یک ماه پیش آغاز شده و قرار است ۱۵ فروردین ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود.»

او با بیان اینکه ترجیح می‌دهد مخاطبان با تماشای اثر از جزئیات نقشی که ایفا می‌کند، مطلع شوند، ادامه داد: «در این نمایش دو کاراکتر زن حضور دارند. آن‌ها مادر و دختر هستند و در پیشبرد روند داستان نمایش تاثیر زیادی دارند. من و دنیا فتحی به ایفای نقش این دو شخصیت می‌پردازیم.»

ادبی در پایان گفت: «نمایش «معرکه در معرکه» جدال بین خیر و شر یا بهتر است بگویم پاکی با پلیدی است.»

سیاوش طهمورث پیش از این نیز علاوه بر بازی در نمایش «معرکه در معرکه» کارگردانی این اثر را در سال ۱۳۷۲ با حضور رضا رویگری، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، رویا تیموریان و ماهایا پطروسیان تجربه کرده است و اکنون پس از 20 سال «معرکه در معرکه» را به تهیه‌کنندگی وحید لک و بازی نسیم ادبی، سیروس سپهری، مجید رحمتی، دنیا فتحی و خودش روی صحنه خواهد برد. 

پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی از ظهر امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران