در حال بارگذاری ...

هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی رضوی معرفی شدند

کوروش زارعی، سیروس همتی، علیرضا استادی و شهرام کرمی به عنوان هیئت داوران دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در جنوب استان کرمان، داوران بخش رقابتی دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به دبیری علی‌محمد رادمنش که از 19 تا 21 اردیبهشت در جیرفت برگزار خواهد شد، معرفی شدند.

کوروش زارعی، سیروس همتی، علیرضا استادی و شهرام کرمی، داوری بخش رقابتی این جشنواره را انجام خواهند داد.

کوروش زارعی: بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان و دبیر جشنواره تئاتر فجر بوده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته هنرهای نمایشی و هم اکنون عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانه تئاتر ایران و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران است.

شهرام کرمی، نویسنده، کارگردان، منتقد، مدرس دانشگاه و مدیر هنری است. او دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. همچنین در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) شد. کرمی عضو پیوسته انجمن صنفی نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر و انجمن صنفی کارگردانان خانه تئاتر و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.

سیروس همتی، بازیگر، کارگردان، معلم بازنشسته، نمایشنامه‌نویس و طراح صحنه است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ریاضی از دانشگاه تربیت معلم است.

علیرضا استادی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دیگر عضو هیئت داوران جشنواره است که فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است.

دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی، ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۰ با برگزاری افتتاحیه آغاز می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ۲۳، نمایش‌های منتخب به اجرا در پارک ولیعصر (عج) جیرفت می‌پردازند.

۲۰ اردیبهشت گروه‌های نمایش خیابانی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در مدارس و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ نیز در پارک ولیعصر(عج) جیرفت اجرا خواهند داشت.

پنجشنبه 21 اردیبهشت و آخرین روز جشنواره، یک کارگاه آموزشی در نوبت صبح برگزار می‌شود و در ساعت ۱۹ هم جشنواره با مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به دبیری علی‌محمد رادمنش، از تاریخ 19 الی 21 اردیبهشت در جنوب استان کرمان، شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند
مدیرکل هنرهای نمایشی:

جشنواره‌ها باید با انضباط مالی سفت و سخت برگزار شوند

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره نبود انضباط مالی در چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر سوءبرداشت شده و منظور او زیرسوال بردن زحمت‌های برگزار کنندگان این رویداد بین‌المللی نبوده است.

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزیدگان خود را شناخت

چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، شب گذشته (چهارشنبه اول آذر) برگزار شد و با نظر هیئت داوران، نمایش صحنه‌ای «میردوست دلارته» به بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مناطق فجر راه‌ یافت.

|

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

نظرات کاربران