در حال بارگذاری ...

پوستر رسمی «سیندرلا» رونمایی شد

پوستر رسمی نمایش «سیندرلا» با طراحی پریسا فلاح‌زاده رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی که از 20 اردیبهشت‌ماه در تالار هنر روی صحنه است، پوستر رسمی خود را با طراحی پریسا فلاح‌زاده رونمایی کرد.

این نمایش که با استقبال خانواده‌ها همراه شده، تاکنون تنها از لوگوتایپ نام نمایش و فوتوموشن شخصیت‌های نمایش به‌عنوان مشخصه تبلیغاتی رونمایی کرده بود و پوستر این نمایش پس از کسب مجوزهای لازم برای انتشار، رونمایی شد.

طراحی فلاح‌زاده با حفظ فضای فانتزی و افسانه‌ای «سیندرلا»، معرفی شخصیت‌های داستان را نیز در خود دارد. در این پوستر عکس‌های امیر عابدی و بهرام شادانفر از شخصیت‌های نمایش مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

پریسا فلاح‌زاده از اعضای قدیمی گروه تئاتر مستقل، علاوه بر طراحی پوستر و بروشور، بازی در نقش سیندرلا را نیز بر عهده دارد.

در این نمایش هنرمندان بنام تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، علی فروتن، حمید گلی، فرهاد شریفی، مریم کاظمی، مهراد زمانی، پریسا فلاح‌زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، نسیم امیرخسرو، نرگس صفامنش، شادی کارآیین، سعید تاجیک، مهدی رمضان‌زاده، علیرضا عموزاد و سما احمدی ایفای نقش می‌کنند.

شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ برای هماهنگی و ارتباط با مخاطبان فعال است.




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران
پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه 11 تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

|

نظرات کاربران