در حال بارگذاری ...

یادداشت ”فرزانه کابلی” درباره نمایش ”تانگوی تخم مرغ داغ”‌

فرزانه کابلی، که قرار است یکی از نقش های اصلی نمایش "تانگوی تخم مرغ داغ"‌ را اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت ایفا کند، درباره حضورش در این نمایش یادداشتی را نوشته است. 

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، در یادداشت فرزانه کابلی آمده است: 
سپاس از هادی مرزبان که فرصت تجربه زندگی در آثار استاد رادی را به من داد. سپاس از اکبر رادی که در صحنه تئاتر،‌ شخصیت هایی خلق کرد که من در آن ها جان ... و جان .... و جان گرفتم و سپاس از هر دوی این عزیزان که امکان تجربه زندگی های مختلفی را در صحنه به من دادند تا بتوانم رخساره، فروغ، ساناز،‌ شوکت و انیس‌الدوله و ... را زندگی کنم. 
"آهسته با گلی سرخ‌"‌ به دیدار ساناز شتافتم و "هملت " تراژیک و تلخ را به همراهی "سالاد فصلی"  شیرین تجربه نمودم و بر مرگ آقای شکوهی در "امیز قلمدون"‌ اشک ها ریختم و در "باغ شبنمای ما"‌یه زندگی قجری را به تجربه نشستیم... راستی! چه غروری داشت آفاق در "ملودی شهر بارانی" و فروغ‌الزمان در "لبخند باشکوه آقای گیل"‌و هرگز فراموش نمی‌کنم تجربه زیبای کاراکتر گلین را در "خانمچه و مهتابی" در کنار بزرگ بانوی تئاتر ایران گلاب جان آدینه. 
و در انتها سپاس از دنیای تئاتر که مرا اسیر خود کرد تا آنجا که با تجربه نقش‌های معتبری در 21 فیلم سینمایی و 13 سریال بزرگ، چنان مرا آموخته و جذب خود نمودند که حال بی‌صبرانه منتظر تجربه جدید انیس در "تانگوی تخم مرغ داغ"‌ هستم.  با عشق به دیدارتان می‌آییم.