در حال بارگذاری ...

چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز «تبریزیم» برگزیدگان خود را شناخت

شامگاه یکشنبه ۲۵ مردادماه، چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم با آرای هیات داوران، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به آنها، به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، هیات داوران این دوره از جشنواره تبریزیم متشکل از وحید لک، اتابک نادری و سیروس همتی، برگزیدگان دوره چهارم را به شرح زیر معرفی کردند:

طرح و ایده نمایشی:

رتبه سوم:هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی به طور مشترک از زیبا فرج‌اللهی و جمال ساقی‌نژاد، نویسندگان و ایده‌پردازان دو نمایش «فیس پوک» و «چول» تقدیر کردند.

رتبه دوم: هیات داوران با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی از بابک مینقینویسنده نمایش «قیزیل» تقدیر کردند.

رتبه اول: هیات داوران با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی از حبیب پروین‌قدس نویسنده نمایش «گئتمه عمی،گل آقاجانا» تقدیر کردند.

بازیگری:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک اهدا شد به جلیل شهنازی برای عروسک‌گردانی «قیزیل» و یوسف اکبرزاده برای بازی در دو نمایش «بیکارلیق حیکایتی» و «بمب».

رتبه سوم: هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از حسن بابازاده بازیگر نمایش‌های «گئتمه عمی جانا،گل آقاجانا» و «فرار بزرگ» قدردانی کرد.

رتبه دوم: هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از امین حاجی‌اکبری بازیگری نمایش‌های «بیکارلیق حیکایتی» و «بمب» قدردانی کرد.

رتبه اول: هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه ویژه نقدی این بخش را به جمال ساقی‌نژاد اهدا کرد.

کارگردانی:

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از جمال ساقی‌نژاد کارگردان نمایش «چول» قدردانی کرد.

رتبه سوم:

هیات داوران لوح تقدیر رتبه سوم کارگردانی و جایزه نقدی را به سعیده حامد کارگردان نمایش «فرار بزرگ» اهدا کرد.

رتبه دوم:

هیات داوران لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی این بخش را به احسان بهتاسی کارگردان نمایش «بیکارلیق حیکایتی» تقدیم کرد.

رتبه اول:

هیات داوران دیپلم افتخار کارگردانی جشنواره، تندیس و جایزه ویژه این بخش را به سیامک افسایی کارگردان نمایش «گئتمه عمی جانا،گل آقاجانا» تقدیم می‌کرد.

هیات داوران از مجموع آثار ارائه‌شده در این دوره از جشنواره، ضمن قدردانی از تلاش تمام هنرمندان تبریزی، از حضور هنرمندان گروه‌های نمایشی کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و کردستان عراق تجلیل کرد.

همچنین هیات داوران جشنواره، با اهدای جایزه نقدی به گروه نمایشی «گئتمه عمی جانا،گل آقاجانا» به سیامک افسایی، این نمایش را به عنوان کار برگزیده انتخاب و برای حضور در جشنواره نمایش‌های خیابانی مریوان معرفی کرد. نمایش «قیزیل» نیز در اولویت دوم برای شرکت در جشنواره لاهیجان معرفی شد.

حسین آذرنیا دبیر و یعقوب صدیق‌جمالی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم بودند.

چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم از 22 تا 25 مردادماه در پارک مسافر کلانشهر تبریز برگزار شد.