در حال بارگذاری ...

«ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» از ادامه اجرا بازماند

نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» با وجود داشتن قرارداد تا هشتم آبان، ‌شب گذشته از تماشاخانه ایرانشهر خداحافظی کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، احسان فلاحت‌پیشه، کارگردان نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» که شب گذشته آخرین اجرای خود را در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد،‌ درخصوص توقف چند روز پایانی نمایش، ضمن اشاره به اینکه تعطیلات ایام سوگواری در تقویم مرکز هنرهای نمایشی تا پنجم آبان است، گفت: قرارداد نمایش ما نیز تا تاریخ هشتم آبان ثبت شده بود، که متاسفانه تماشاخانه ایرانشهر مانع چهار اجرای پایانی این نمایش شد.

این کارگردان تئاتر ضمن اشاره به اینکه تعطیلی‌های متعدد در دوره اجراهای نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» موجب ریزش مخاطب شده است، گفت:‌ در هفته‌ای که گذشت ما با موج مثبت و استقبال تماشاگران روبه‌رو شدیم تا حدی که دو روز پایانی نتوانستیم تعدادی از تماشاگران را در سالن بپذیریم. با این وجود بعد از تعطیلات نیز می‌توانستیم در خدمت تعداد زیادی از تماشاگران باشیم.

او عنوان کرد: این تعطیلی در شرایطی اتفاق افتاده‌ است که مدیر اجرایی سالن به ما گفته بود پس از پایان ایام سوگواری می‌توانیم به اجرای خود ادامه دهیم اما رییس تماشاخانه، علی‌رغم داشتن قرارداد،‌ با ادامه اجرا موافقت نکرد.

فلاحت‌پیشه در پایان گفت: مجید سرسنگی قول داده به این نمایش در سالن مولوی اجرا بدهد و من هم پیگیر هستم تا بتوانم به این امکان دست پیدا کنم، هرچند با ایجاد این وقفه، نمایش نیازمند تبلیغات مجدد برای اطلاع و جذب مخاطب است.




نظرات کاربران