در حال بارگذاری ...
خسرو احمدی پس از تماشای نمایش گفت:

اجرای «بیگانه» باعث شد دوباره به رمان نگاهی بیندازم

خسرو احمدی ضمن دشوار دانستن اجرای «بیگانه» کامو اعلام کرد که دکتر دلخواه با درایت این نمایش را بسیار بسیار خوب اجرا کرده است

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، خسرو احمدی که در نهمین اجرای نمایش «بیگانه» به تماشای آن نشسته بود، نظر خود را درمورد این اثر اعلام کرد.

خسرو احمدی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در مورد نمایش «بیگانه» گفت: «رمان «بیگانه» یکی از سخت‌ترین آثار آلبر کامو برای تبدیل شدن به نمایشنامه است؛ زمانی‌که این رمان را خواندم، با خودم فکر کردم که چقدر تبدیل کردن این اثر به نمایش کار دشواری است. خوشبختانه دکتر دلخواه با درایت تمام این نمایش را بسیار بسیار خوب اجرا کرد. وقتی نمایش را دیدم، از دیدن آن بسیار خوشحال بودم. سختی نمایش و اجرای دکتر دلخواه باعث شد که دوباره به رمان «بیگانه» نگاهی بیندازم.»

این بازیگر مطرح عرصه تئاتر در ادامه افزود: «تا آنجا که من متوجه شدم، تماشاگران نمایش، کاملا راضی سالن را ترک کردند. در نهایت به دکتر دلخواه تبریک می‌گویم که نمایشی به این سختی را به این خوبی اجرا برد. در این دوران، دو ساعت تماشاگر را روی صندلی نشاندن؛ آن هم با نمایش دشواری مثل «بیگانه» کار واقعا سختی است. باز هم به دکتر دلخواه تبریک می‌گویم و امیدوارم باز هم از ایشان آثار زیبا ببینم و لذت ببرم. در پایان برای همه اعضای گروه، به‌خصوص دکتر دلخواه آرزوی سلامتی دارم.»

نمایش «بیگانه» بر اساس رمانی به همین نام، اثر آلبر کامو نوشته شده است و مسعود دلخواه، کارگردان این اثر نمایشی، آن را برای اجرا بر صحنه تئاتر، آماده کرده است.این نمایش نخستین اقتباس از «بیگانه» در ایران است.

«بیگانه» از روز جمعه، 31 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را آغاز کرده است. این نمایش هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت 21 با بازی رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمدمهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره‌دوست، شفق خانی، علی دولت‌یاری و شیوا بیرانوند در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش که کارگردان را یاری می دهند عبارت از: دستیار کارگردان: علی صادقی‌خواه، طراح صحنه و لباس: فاطمه زعفرانی، طراح گریم، سارا اسکندری، موسیقی: رضا قانعی و مهسا مشعشعی، منشی صحنه: فاطمه علی‌حسینی، مدیر صحنه: فرشید ترابی، صحنه یاران: علی دولتیاری، ابوالفضل قادری و داریوش بابایی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، عکاس: مجید نیک‌نفس، ساخت تیزر : گروه هنری سینه‌راما (cinerama) و مدیر روابط عمومی :امیر پارسائیان‌مهر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/store/bigane2 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ٠۹۳۸۴۲۵۷۱٠۹ جهت رزرو بلیت و یا انجام هماهنگی تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران