در حال بارگذاری ...
یکشنبه دهم مرداد ماه

محمود دولت آبادی در تئاتر شهر 77 ساله شد

گروه اجرایی نمایش « سه خواهر و دیگران» یکشنبه دهم مرداد ماه بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی سالروز تولد محمود دولت آبادی نویسنده پیشکسوت ادبیات ایران را جشن گرفتند.

به گزارش ایران تئاتر، گروه اجرایی نمایش « سه خواهر و دیگران» که این روزها به کارگردانی حمید امجد در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته، یکشنبه دهم مرداد ماه بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی سالروز تولد محمود دولت آبادی نویسنده پیشکسوت ادبیات ایران را جشن گرفتند.

 

سعیده آبشناسان تهیه کننده نمایش « سه خواهر و دیگران» بعد از اتمام اجرای یکشنبه دهم مرداد این اثر نمایشی در حضور تماشاگران گفت: امشب در بین ما کسی حضور دارد که به هیچ عنوان نیازی به معرفی ندارد و فکر می کنم هیچ واژه ای هم در تجلیل از این بزرگمرد ادبیات پیدا نخواهد شد. او بدون تردید چهره ممتاز ادبیات کشورمان است که همگی به وجودش می بالیم .

 

وی ادامه داد: امشب بسیار مفتخریم که توسط مجموعه «گوهران» و گروه اجرایی نمایش « سه خواهر و دیگران» تولد 77 سالگی استاد محمود دولت آبادی را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر گرامی می داریم و تصور می کنم این حداقل کاری بود که می توانستیم که در کنار شما تماشاگران برای این بزرگمرد ادبیات ایران انجام دهیم.

 

محمود دولت آبادی هم در سخنانی کوتاه گفت: از همه دوستانی که امشب برای من جشن تولد گرفتند قدردانی می کنم ، البته بسیار هم خوشحالم که امشب به تماشای نمایش « سه خواهر و دیگران » نشستم که دوست دارم درباره جزییات آن بیشتر با گروه اجرایی صحبت کنم.

 

کامبیز روشن روان، فاضل جمشیدی، وحید موساییان از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای شب گذشته نمایش « سه خواهر و دیگران» حضور داشتند.

 

نمایش « سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد هر روز ساعت 19:30 با بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

 

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید. 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی
نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی

حمید امجد: نمایشِ «فین جین» در میان دوقطبی نمایش‌های اصطلاحاً «سطحی» یکسره عامه‌پسند و نمایش‌های ظاهراً عمیق که قرار است به‌ضرب فلسفه یا سیاست یا وانمود به آن‌ها؛ یا هرچیزِ دیگری ...

|

نظرات کاربران