در حال بارگذاری ...
در دیدار با نمایشگران عروسکی عنوان شد:

تاکید معاون هنری بر اجرای عمومی نمایش‌های عروسکی

علی مرادخانی؛ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از شادپیمایی عروسک‌ها در نخستین روز جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک بر ضرورت اجرای مستمر نمایش‌های عروسکی در طول سال تاکید کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ علی مرادخانی؛ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از شادپیمایی عروسک‌ها در نخستین روز جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک بر ضرورت اجرای مستمر نمایش‌های عروسکی در طول سال تاکید کرد.علی مرادخانی شامگاه دوم شهریور ماه با حضور در اولین پاتوق شبانه جشنواره نمایش عروسکی به ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی گفت: شادپیمایی عروسکی در افتتاحیه جشنواره بسیار جالب توجه بود و چنین رویدادی پیش از این هرگز به این شکل و در این ابعاد برگزار نشده است.

او درباره حمایت مالی معاونت هنری از اجرای عمومی نمایش‌های عروسکی نیز گفت: حتما چنین خواهیم کرد چراکه نمایش عروسکی در تمام ابعادش به صورت جاری و ساری در طول سال جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شادپیمایی افتتاحیه جشنواره نشان داد خانواده‌ها در کنار کودکان و عروسک‌هایشان و با تمام عشق‌شان حضور یافتند و این مهمترین هدف ماست تا مردم را نسبت به تئاتر عروسکی حساس کنیم.

مرادخانی در پایان صحبتش افزود: تئاتر عروسکی دارد جان می‌گیرد و ما هم باید کمک کنیم تا این روند مطلوب ادامه پیدا کند.

معاون هنری شامگاه گذشته با حضور در پاتوق شبانه جشنواره نمایش عروسکی از اولین جلسه نمایشنامه‌خوانی این پاتوق نیز دیدن کرد.




نظرات کاربران