در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مناسبت درگذشت دکتر سعید کشن فلاح

بر دیوار هنر تئاتر ایران تصویر او ماندگار نقش بسته است

سعید اسدی دبیر جشنواره فجر به مناسبت درگذشت سعید کشن فلاح پیام تسلیتی را منتشر کرده است.

به گزارش ایران تئاتر، در متن این پیام آمده است: روانشاد دکتر سعید کشن فلاح، استاد برجسته دانشگاه و دبیر اسبق جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دیار باقی شتافت. او که در عرصه دانش و بینش چهره ای درخشان در تئاتر ایران بود، سالیان بسیار برای تربیت نسل های توانایی از هنرمندان تئاتر کوشید و خاطرات نیکو و زبیای حضور پرشور ایشان در کلاس درس در خاطر دانش آموختگان و شاگردان وی همواره باقی خواهد ماند. تکریم اخلاق انسانی و تعلیم همراه تعلم محور بینش و کوشش ایشان در راه آموختن و پرداختن به هنر تئاتر بود و تا پایان عمر بر این مدار سخن گفت و کوشید. پس از انقلاب اسلامی همواره ایشان یکی از ارکان مدیریتی تئاتر ایران به شمار رفت و رویدادهای هنری بسیاری تحت مدیریت و نظارت ایشان به ثمر رسید. اکنون سخن از رفتن او به دیار باقی است اما بر دیوار هنر تئاتر ایران تصویر او ماندگار نقش بسته است.

 با کمال دریغ و افسوس و با آرزوی آرامش ابدی در تابش انوار رحمت خداوندی، درگذشت استاد گرانقدر دکتر سعید کشن فلاح را به بستگان گرامی و هنرمندان عزیز هنرهای نمایشی ایران تسلیت عرض می کنم. خدایش بیامرزد.

 




مطالب مرتبط

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران