در حال بارگذاری ...
برنامه سالن‌های خصوصی تئاتر تهران در روزهای پایانی آبان‌ و ابتدای آذرماه

هفته سولد آوت و تمدید نمایش‌ها

در هفته پیش رو بسیاری از سالن‌های تئاتر خصوصی نمایش‌های خود را تمدید کردند.

به گزارش ایران تئاتر، در پایان آبان، بسیاری از سالن‌ها همچون کنش معاصر، تئاتر مستقل تهران و ... نمایش‌های خود را به دلیل استقبال مخاطبان تمدید کردند و برخی از نمایش‌ها همچون «ماتریوشکا»، «پری باد» و .. سولد آوت شدند. در این گزارش قصد داریم نمایش‌هایی که از روز چهار‌شنبه؛ 26 آبان الی سه‌شنبه؛ دوم آذرماه در سالن‌های خصوصی تئاتر تهران روی صحنه هستند را به شما معرفی کنیم تا برای پایان هفته بتوانید یک برنامه‌ریزی مناسب برای دیدن تئاتر داشته باشید.

 

یعقوبی به باران بازگشت

تماشاخانه باران در هفته پیش رو میزبان یک نمایش است.

از یک‌شنبه 23 آبان‌ماه، ساعت 20:30 نمایش «ماه درآب» اثر محمد یعقوبی به تماشاخانه باران آمده است. این اثر قرار است تنها ۱۵ شب و تا دهم آذر‌ماه در این سالن باقی بماند. آیدا کیخایی، ناهید مسلمی، مهدی کوشکی، باران وقارکاشانی، آهو شاه‌سون، فهیمه امن‌زاده، پدرام شریفی و علی سرابی در این نمایش 80 دقیقه‌ای بازی می‌کنند البته مارال بنی‌آدم نیز به‌عنوان صداپیشه در این اثر حضور دارد. بهای بلیت نمایش «ماه در آب»، 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما کمپانی باران که تهیه‌کننده این نمایش نیز هست، تخفیف‌هایی را برای «ماه در آب» در نظر گرفته‌اند؛ دانشجویان می‌توانند در تمام روزهای هفته بلیت این اثر را با 30 درصد تخفیف و بهای 24هزار و پانصد تومان تهیه کنند. همچنین برای اعضای باشگاه باران نیز تخفیف در نظر گرفته شده است و این دسته از مخاطبان می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند و بلیت‌های «ماه در آب» را با بهای 17هزار و پانصد تومان تهیه کنند.

 

پالیز به‌خاطر پارسا پیروزفر شنبه باز است

تماشاخانه پالیز در هفته پیش رو با دو سالن، میزبان چهار نمایش است.

از دوشنبه، 17 آبان‌ماه، ساعت 17:30 نمایش «دوازده» نوشته رجینالد رز و با کارگردانی جواد خورشا به تماشاخانه پالیز آمده است. این اثر تا پانزدهم آذر‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. وحید آقاپور، علی پویا قاسمی، محمدحسن قائمی، امید سلیمی، فرزین فولادپنجه، علی مشایخی، محمد خوشبختیان، وحید حبیبیان، صالح علوی‌زاده، عباس شجاع، پوریا شکیبایی و محمدرضا مالکی در این نمایش 75 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت نمایش «دوازده»، 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما گروه اجرایی نمایش، تخفیف‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند؛ دانشجویان می‌توانند در تمام روزهای هفته بلیت این اثر را با 25 درصد تخفیف و بهای 15هزار و پانصد تومان تهیه کنند. همچنین مخاطبان تیوال، به ازای خرید سه بلیت از 20 درصد تخفیف و به ازای خرید پنج بلیت، از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

از یک‌شنبه، ۲۵ مهرماه، ساعت 20 نمایش «مرگ هوتن» نوشته بهزاد آقاجمالی و با کارگردانی یوسف باپیری به تئاتر پالیز آمده است. این نمایش به شب‌های پایانی اجرای خود رسیده است و تنها تا 28 آبان‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. ستاره پسیانی، سحر دولتشاهی، هوتن شکیبا، بهار کاتوزی، مهتاب امین‌الرعایا، دلنیا قادرپور، داود ونداده و ماهان شهیدی‌زاده بازیگران این نمایش 65 دقیقه‌ای هستند. بلیت این اثر، ۲۵ و 35 هزار تومان است

از سه‌شنبه؛ 18 آبان‌ماه، ساعت 19 و به‌مدت یک ماه نمایش «آشپزخانه» نوشته آرنولد وسکر، با ترجمه مهرزاد جعفری و ساغر بوباش، دراماتورژی مهدی چاکری و کارگردانی محمدحسن معجونی در تماشاخانه پالیز اجراهای خود را آغاز کرده است. این نمایش تا 18 آذر‌ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌ماند. محمدرضا آبانگاه، پاوان افسر، برنا انصاری، میثاق بحرالعلومیان، پویا پورامین، برنوش پورغفار، تبسم جمالپور، شهلا حسامی، ساهره حسینی، حسین حسینیان، علی خلعتبری، مژده دایی، نهال دشتی، سام دولتی، غزال روستا، رزیتا سبزه‌قبایی، مازیار سیدی، هامون سیدی، بانیپال شومون، سارا صابری، کتایون طلایی، دریا فلکی، امیر قاسمی، عاطفه کریمی، نیلوفر محمدی‌فر، محمد مطهری‌پور، ساناز مصباح، احسان معجونی، میلاد معیری، هانیه مفلح، مژده منظومه، مهسا نعمتی، رعنا نوری، محسن نوری و افسون ید‌ملت در این نمایش 100 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت «آشپزخانه»، 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

از دو‌شنبه، یکم آذرماه، ساعت 17 نمایش تک پرسوناژ «ماتریوشکا» نوشته و کارگردانی پارسا پیروزفر و با بازی خود او به تئاتر پالیز می‌آید. این نمایش تا 19 دی‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. « ماتریوشکا» هشت اپیزودى است و  بر اساس هشت داستان کوتاه از آنتون چخوف نوشته است. بلیت این نمایش 100 دقیقه‌ای، 30 و 35 هزار تومان تعیین شده است. این نمایش شهریور الی مهر 95 در سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده بود. گویا این استقبال ادامه دارد چون بلیت‌های این نمایش که در شرایط پیش‌فروش قرار دارد، تا روز جمعه؛ پنجم آذرماه به فروش رفته است و گروه اجرایی ناچار شده‌اند نه تنها برای روز جمعه سانس ویژه‌ای را در ساعت 21:30 در نظر بگیرند بلکه روز شنبه ششم آذر نیز ساعت 17 اجرای ویژه برگزار کنند. که اغلب بلیت‌های این دو سانس نیز به فروش رفته‌اند البته هنوز بلیت‌های خارج از ظرفیت این اجرا از یکم تا ششم آذرماه باقی مانده‌اند.

 

اجراهای پایانی «مونولیزر» و «اسکورسیزی» در ارغنون

در هفته پیش‌رو، سالن ارغنون با چهار نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

ارغنون از نهم آبان‌ماه میزبان نمایش «مرگ زنان زرد» اثر امین آبان شده است. این نمایش تا ششم آذر‌ماه ساعت 16 در سالن ارغنون روی صحنه باقی می‌ماند. شیرین عطا الهی، نیلوفر مرادی، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، سهیل برخورداری، امین آبان و مهسا کامیابی بازیگران این نمایش 60 دقیقه‌ای هستند. «مرگ زنان زرد» با بلیت ۲۵ هزارتومانی ارائه می‌شود.

اما از یکم آبان‌ماه ساعت 18 نمایش «مونولیزر» نوشته محمدرضا سجادیان و با کارگردانی بهادر آذری اجراهای خود را در ارغنون آغاز کرده است. این نمایش که اثری از گروه تئاتر «روژدا» است، به اجراهای پایانی خود رسیده و تنها تا ۳۰ آبان‌ماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد. دانیال خجسته، محمدرضا سجادیان و کاوه مرحمتی، بازیگران این نمایش 60 دقیقه‌ای هستند. برای این نمایش بلیت ۲۰ هزارتومانی در نظر گرفته شده است اما گروه اجرایی برای این نمایش سه نوع تخفیف گروهی، وفاداری و دانشجویی در نظر گرفته‌اند؛  مخاطبان تیوال به ازای خریداری کردن سه بلیت، از 20 درصد و پنج بلیت، از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. همچنین گروه اجرایی برای مخاطبانی که بلیت نمایش‌های «مراسم قطع دست» (اجرای سالن انتظامی)، «لکه»، «یافت آباد»، «آوریل ۱۹۱۲»، «مرد بالشی»، «فردا»، «هویت پروانه‌های مرده» و یا نمایش‌های پیشین تماشاخانه ارغنون را خریده باشند از 20 درصد و خریداران بلیت نمایش‌های «نارنجیغ»، «قایقانع» و نمایشنامه‌خوانی «شایعات» از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. دانشجویان نیز می‌توانند ار تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند.

ارغنون از سوم آبان‌ماه ساعت 19 میزبان نمایش «اسکورسیزی» اثر رسول کاهانی شده است. این نمایش تا 28 آبان‌ماه در این سالن روی صحنه باقی می‌ماند. خاطره حاتمی، عطا عمرانی، کوروش شاهونه، داود ونداده، اشکان مستی، نیکا زندی و پژمان فرمانی بازیگران این نمایش 50 دقیقه‌ای هستند. «اسکورسیزی» با بلیت ۲۵ هزارتومانی ارائه می‌شود اما گروه اجرایی این نمایش، تخفیف‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند؛ مخاطبانی که بلیت نمایش‌های «زبان اصلی»، «مایبر» و «چهار و سی» را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بلیت نمایش «اسکورسیزی» را با 20 درصد تخفیف و بهای 20 هزار تومان تهیه کنند. این گروه برای دانشجویان نیز تخفیفی پنج‌هزار تومانی در نظر گرفته است. دانشجویان می‌توانند بلیت «اسکورسیزی» را به مبلغ 20 هزار تومان تهیه کنند.

اما از دوم آبان‌ماه ساعت 21 نمایش «پوست انداختن» اثر آرش سنجابی اجراهای خود را در ارغنون آغاز کرده است. آرش سنجابی نمایشنامه «پوست انداختن» را با نگاهی آزاد به رمان «شهر همنوازان سپید» نوشته بختیار علی نوشته است. «پوست انداختن» تا چهارم آذرماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد. پژمان جمشیدی، شبنم قلی‌خانی، توماج دانش‌بهزادی، حامد رحیمی‌نصر، خاطره حاتمی، نازنین کریمی، آیه کیان‌پور و علیرضا میرزامحمدعلی، بازیگران این نمایش 60 دقیقه‌ای هستند. برای این نمایش بلیت 30 هزارتومانی در نظر گرفته شده است اما دانشجویان می‌توانند بلیت این نمایش را با 50 درصد تخفیف و بهای 15 هزار تومان تهیه کنند همچنین بلیت این اثر از یک‌شنبه تا چهارشنبه با 30 درصد تخفیف و بهای21 هزار تومان ارائه می‌شود.

 

«رویای یک شب نیمه تابستان» به تئاتر مستقل بازگشت

تئاتر مستقل تهران در هفته پیش‌رو با سه نمایش میزبان مخاطبان است.

تئاتر مستقل تهران از 25 آبان‌ماه ساعت 18:30 میزبان نمایش «آوازه‌خوان» اثر مشترک مهدی کوشکی و صحرا فتحی شده است و اجرای این اثر تا دهم آذر‌ماه ادامه می‌یابد. امیر جدیدی در این نمایش تک‌پرسوناژ 60 درقیقه‌ای بازی می‌کند. برای این نمایش بلیت‌های ۲۵ و ۳۵ هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

همچنین نمایش «باد شیشه را می‌لرزاند» نوشته مهدی کوشکی و با کارگردانی مشترک هستی حسینی و مصطفی که از چهارم مهرماه ساعت ۱۷:۴۵ به این سالن آمده بود، به دلیل استقبال مخاطبان، 15 شب دیگر تمدید شد. شهروز دل افکار، شهره رعایتی، محمدصادق ملک در این نمایش یک‌ساعته به ایفای نقش می‌پردازند. برای این اثر بلیت ۳۰ هزارتومانی در نظر گرفته شده است اما گروه اجرایی تخفیف‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته است؛ مخاطبین نمایش‌های اجراشده در تئاتر مستقل می‌توانند با ۳۰٪ تخفیف وفاداری و بهای ۲۱ هزار تومان بلیت این «باد شیشه را می‌لرزاند» را تهیه کنند؛ تماشاگران نمایش‌های «رویای نیمه‌شب تابستان» و «دکلره» می‌توانند با تماس با شماره ۶۶۹۷۹۷۴۱ کد تخفیف ۳۰٪ خود را دریافت کنند. همچنین گروه اجرایی این اثر از یکشنبه تا چهارشنبه برای دانشجویان تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته است و دانشجویان می‌توانند این نمایش را با بلیت ۱۵ هزارتومانی ببینند.

اما دیگر نمایشی که در تئاتر مستقل روی صحنه است، «رویای یک شب نیمه تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر و با طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی دیگر نمایشی است که در تئاتر مستقل روی صحنه می‌رود. این نمایش تیر و مرداد امسال در تئاتر مستقل روی صحنه رفته بود، بار دیگر به این سالن آمده و از 16 آبان‌ماه ساعت 20 دور جدید اجراهای خود را آغاز کرده است «رویای یک شب نیمه تابستان» نسبت به اجرای گذشته تغییراتی را در گروه بازیگران شاهد شده است. امیرمهدی ژوله، محمدصادق ملک، شهروز دل‌افکار، نازآفرین کاظمی، علیرضا کی‌منش، غزل شجاعی، سجاد باقری، آذین نظری، صبا ایزدپناه و مصطفا کوشکی در این نمایش 75 دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند. برای این اثر بلیت 25، 30، 35 و 40 هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

 

خانه‌موزه استاد انتظامی و نمایشی تک‌پرسوناژ

خانه‌موزه استاد انتظامی از دو‌شنبه؛ 24 آبان‌ماه ساعت ۱۹ میزبان نمایش تک‌پرسوناژ «دوستم آقای دست» اثر امین حسینی‌آزاد و بازی خود او می‌شود، این نمایش تا یکم آذر‌ماه در این تماشاخانه باقی می‌ماند. بلیت این نمایش 40 دقیقه‌ای با قیمت 15 هزار تومان ارائه می‌شوند.

 

«موسیو ابراهیم» مهمان کنش معاصر باقی ماند

سالن کنش معاصر در هفته پیش‌رو با دو نمایش میزبان مخاطبان می‌شود.

کنش معاصر از 28 مهر‌ماه ساعت 17:30 میزبان نمایش «موسیو ابراهیم» اثر علیرضا کوشک‌جلالی شده است، به دلیل استقبال مخاطبان برای بار سوم تمدید شد تا اجرای این اثر تا دهم دی‌ماه ادامه ‌یابد.کوشک‌جلالی این نمایش را بر اساس داستان «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن» اثر اریک امانوئل اشمیت نوشته است و رضا مولایی و اشکان خطیبی در این نمایش  75 درقیقه‌ای بازی می‌کند. برای این نمایش بلیت 30 هزارتومانی در نظر گرفته شده است اما گروه اجرایی تخفیفی را برای دانشجویان در نظر گرفته‌اند و دانشجویان می‌توانند از 30 درصد تخفیف بهره‌مند شوند. بلیت‌های این نمایش تا روز جمعه 28 آبان‌ماه به اتمام رسیده است و تنها بلیت‌های خارج از ظرفیت آن باقی است اما دور جدید اجراها از 14 آذرماه آغاز می‌شود و امکان خریداری کردن این بلیت‌ها از امروز در سایت تیوال آغاز شده است.

اما «خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند» نوشته خسرو حکیم‌رابط و با کارگردانی حمیدرضا عسکری دیگر نمایشی است که در کنش معاصر روی صحنه می‌رود. این نمایش از 27 آبان‌ماه ساعت 20:30 به‌مدت یک ماه مهمان کنش معاصر می‌شود. حسین شجاعی‌فرد، محمود نصیری‌فاخر، ساناز فرخ‌نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان و علیرضا رشیدی در این نمایش 60 دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند. برای این اثر بلیت 25 هزارتومانی در نظر گرفته شده است لاما گروه اجرایی نمایش در سه روز نخست اجرا بلیت این نمایش را با 30 درصد تخفیف و بهای 17 هزار و پانصد تومان به مخاطبان ارائه می‌دهند.

 

فانوس و بلیت هفت‌هزار و پانصد تومانی

از دو‌شنبه؛ 17 آبان‌ماه ساعت 20 تماشاخانه فانوس میزبان نمایش «یک اسم یک کلمه‌ای که توش میم، کاف، شین داره» نوشته علی‌رضا ایزدی و با کارگردانی پونه پارسایی شده است. این اثر تا پنجم آذر‌ماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. محمد حسینعلی‌پور، سپیده امینی، پونه پارسایی، سارا طالبیان و محسن خزاعی بازیگران این اثر 50 دقیقه‌ای هستند. نمایش «یک اسم یک کلمه‌ای که توش میم، کاف، شین داره» با بلیت 15 هزارتومانی ارائه می‌شود اما گروه اجرایی نمایش برای دانشجویان تخفیفی 50 درصدی را در نظر گرفته‌اند و آن‌ها می‌توانند بلیت این نمایش را با قیمت هفت‌هزار و پانصد تومان تهیه کنند.

«پری باد» با سانس ویژه از سالن استاد فنی‌زاده خداحافظی می‌کند

سالن استاد فنی‌زاده در هفته پیش‌رو میزبان دو نمایش است

از 14 آبان‌ماه ساعت 20:30 نمایش «پری باد» اثر امید اسدی در سالن استاد فنی‌زاده مرکز آفرینش منشور هنر روی صحنه رفته است و اجراهی پایانی خود را تجربه می‌کند. این نمایش تنها تا 30 آبان‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. رضا زنده‌جاه، سعید طاهرى، آیدا قهرمان، عباس بهمنش، مهرداد باقرى، ساغر صمدى، محمدرضا خلج، محبوبه عباسى، مروارید امانى، بهراد رفیعى، محمد اصغرى و على حیدرى در این نمایش 70 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بلیت نمایش «پری باد» ۱۵ هزار تومان است اما مخاطبان تیوال می‌توانند بلیت این اثر را با 33 درصد تخفیف و بهای 10 هزار تومان تهیه کنند. البته بلیت‌های این نمایش در روزهای چهارشنبه 26، پنج‌شنبه 27  و جمعه 28 آبان‌ماه به فروش رفته‌اند و گروه اجرایی برای 27 ، 28 و 30 آبان سانس فوق‌العاده‌ای را در ساعت 17 در نظر گرفته‌اند

اما از دوشنبه، یکم آذرماه ساعت 20:30 و با پایان یافتن اجراهای «پری باد»، نمایش «هیله» نوشته فرهاد محسن عظیمی و با کارگردانی مسعود ترابی مهمان سالن استاد فنی‌زاده مرکز آفرینش منشور هنر می‌شود و تا 17 آذرماه در این سالن باقی می‌ماند. علیرضا حنیفی، نیلوفر جوادپور، کامبیز نیک‌آمیز، قاسم عبدالهی، حسین میلانی، طیبه عقیقی‌احسن، سید امیر حسینی، علی باقری، حسین ذوالفقاری، معصومه عالمی و شیدا آفرین‌زاد در این نمایش 70 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بلیت این اثر ۱۵ هزار تومان است اما همچون نمایش قبلی سالن استاد فنی‌زاده، مخاطبان تیوال می‌توانند بلیت این اثر را با 33 درصد تخفیف و بهای 10 هزار تومان تهیه کنند.

 

سه اجرا در دو سالن سه‌نقطه

تماشاخانه سه‌نقطه با سه نمایش در دو سالن میزبان مخاطبان تئاتر است.

از روز دو‌شنبه؛ 17 آبان‌ماه ساعت 18 نمایش عروسکی «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» نوشته نیما دهقانی و با کارگردانی زهره بهروزی‌نیا اجرای خود را سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه آغاز کرده است. این اثر تا 19 آذر‌ماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد. مهرنوش شریعتی تک‌بازیگر و بازی دهنده عروسک این نمایش ۴۰ دقیقه‌ای است. «حلاج گفت: امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا» با بلیت 20 هزارتومانی به مخاطبان ارائه می‌شود اما گروه اجرایی این نمایش برای دانشجویان تخفیفی ۳۳ درصدی در نظر گرفته است و بلیت نمایش با قیمت 15 هزار تومان به این گروه از مخاطبان ارائه می‌شود.

اما از یک‌شنبه 16 آبان‌ماه ساعت 20 نمایش دیگری نیز به سالن خسرو شکیبایی می‌آید. نمایش«به خاطر پدرم» اثر سعید کاظمی به سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه می‌آید و تا پنجم آذر‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان در این نمایش 45 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این اثر، ۱۵ هزار تومان است.

البته سالن خسرو شکیبایی تنها سالن سه‌نقطه نیست که در آن تئاتر روی صحنه می‌رود، سالن استاد رکن‌الدین خسروی از نهم آبان‌ماه ساعت 20 میزبان نمایش «خوشبختی در ادسا» اثر داوود پورحمزه شده است. این نمایش که اجراهای پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد، تنها تا 28 آبان‌ماه روی صحنه باقی می‌ماند. محبوبه تفضلی، ترانه کیوان‌لو و شیرین صفایی بازیگران این نمایش 45 دقیقه‌ای هستند. بهای بلیت «خوشبختی در ادسا» نیز ۱۵ هزار تومان است اما گروه اجرایی تخفیف‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته است؛ مخاطبان تیوال می‌توانند با 20 درصد تخفیف و با بهای 12 هزار تومان تهیه کنند همچنین دانشجویان می‌توانند با 3 درصد تخفیف و بهای 10 هزار تومان به تماشای «خوشبختی در ادسا» بنشینند.

 

آتیلا پسیانی به تماشاخانه مشایخی می‌آید

سالن استاد مشایخی در هفته آینده با دو نمایش میزبان مخاطبان است.

تماشاخانه استاد جمشید مشایخی که از 14 آبان‌ماه ساعت 18:30 میزبان نمایش «تارانتولا» اثر محسن حاج‌نوروزی شده است، هفته پایانی اجراهای خود را پیش رو دارد. این اثر تا 28 آبان‌ماه روی صحنه باقی می‌ماند. نیوشا توانا، سهیلا امینی، شهاب بهرامی، فاطمه شمس، حامد راد، اشکان پوریافر، مهتا احمدی، اشکان کاظمی، سید عبدالمجید رسولی و محسن حاج‌نوروزی گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند. برای «تارانتولا» بلیت 20 هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

اما از دو‌شنبه یکم آذرماه، ساعت 17:15 نمایش «ارکستر زنان آشویتس» نوشته آتیلا پسیانی و با کارگردانی کمال زارعی به سالن استاد مشایخی می‌آید و تا 23 آذر‌ماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. سجیه آشوری، سپیده جعفری، سید امیر معاون‌اسلامی و محسن رنجبر در این نمایش 60 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این اثر، ۱۵ هزار تومان است.




نظرات کاربران