در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 24 آذرماه اتفاق خواهد افتاد

«خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند» میزبان هنرمندان می‌شود

نمایش «خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند» روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به دانشجویان تخفیف می‌دهد. این نمایش تاکنون با استقبال مردم و هنرمندان مواجه بوده است.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، «خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند» نوشته خسرو حکیم رابط از پیشکسوتان نمایشنامه‌نویسی ایران، به کارگردانی حمیدرضا عسکری روز چهارشنبه 24 آذر ساعت 20:45 در تماشاخانه کنش معاصر میزبان هنرمندان می‌شود. همچنین در این روز برای عموم نیز بلیت‌فروشی خواهد شد.

این نمایش که از 26 آبان به روی صحنه رفته است، روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به دانشجویان تخفیف 40 درصد می‌دهد. دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه کنش معاصر مراجعه نمایند.

محسن کیایی، رضا درمیشیان، رحمت امینی و رضا مولایی ازجمله هنرمندانی هستند که تاکنون به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: حسین شجاعی فرد، محمود نصیری فاخر، ساناز فرخ نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان، علیرضا رشیدی

داستان این نمایش روایت از گمگشتگی یک خرس است که از خواب زمستانی برخاسته اما به‌جای جنگل انبوه، کارخانه‌ای بزرگ در پیش رو می‌بیند. خرس ادعای آن دارد که خرس است و خرس می‌خواهد باقی بماند، اما هیچ آدمی در کارخانه و حتی خرس‌های در باغ وحش و سیرک حرفش را نمی‌پذیرند...

حمیدرضا عسکری متولد 1362 فوق‌لیسانس مکانیک از تهران و مدرک معادل کارگردانی تئاتر از آلمان دارد. او تئاتر را به‌طور تخصصی از سال ۸۰ شروع کرده و تاکنون به‌عنوان بازیگر و کارگردان نمایش‌هایی چون «نرگس»، «آبتین»، «سلولی به نام من»، «درستکارترین قاتل دنیا»،«اسکار کوچولو» و ... روی صحنه داشته است.

 




نظرات کاربران