در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال مخاطبان

«خرسی که می خواست خرس باقی بماند»تا 3 دی ماه تمدید شد

«خرسی که می خواست خرس باقی بماند» نوشته خسرو حکیم رابط از پیشکسوتان نمایشنامه نویسی ایران، به کارگردانی حمیدرضا عسکری که از ۲۶ آبان به روی صحنه رفته است، به دلیل استقبال مخاطبان تا روز ۳ دی ماه تمدید شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این نمایش که در دوره تمدید مانند قبل روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به دانشجویان تخفیف 40% می دهد، بنا بود تا 27 آذر تماشاخانه کنش معاصر اجرا داشته باشد.

محسن کیایی، رضا درمیشیان، رحمت امینی، مجید گیاهچی، رضا مولایی از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

بازیگران «خرسی که می خواست خرس باقی بماند» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: حسین شجاعی فرد، محمود نصیری فاخر، ساناز فرخ نژاد، مریم تاران، الهه عسکری، کیمیا الوانی، حسن همتی، کامیار محبی، محمد خوشبختیان، علیرضا رشیدی

داستان  این نمایش روایت از گمگشتگی یک خرس است که از خواب زمستانی برخاسته اما به جای جنگل انبوه، کارخانه‌ای بزرگ در پیش رو م‌ بیند. خرس ادعای ان دارد که خرس است و خرس می خواهد باقی بماند، اما هیچ آدمی در کارخانه و حتی خرس های در باغ وحش و سیرک حرفش را پذیرا نیستند.

«خرسی که می خواست خرس باقی بماند» هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 20:30 در تماشاخانه کنش معاصر به روی صحنه می‌رود و فروش بلیت آن نیز به عهده سایت تیوال است.

لازم به ذکر است دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تماشاخانه کنش معاصر، از تخفیف برای تهیه بلیت این نمایش برخوردار شوند.

 




نظرات کاربران