در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه پایتخت برگزار خواهد شد

دوشنبه‌های نقد تئاتر با «کمدی استشمامات»

جلسه نقد و بررسی نمایش «کمدی استشمامات» نوشته امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی روز دوشنبه مورخ ۲۰ دی‌ماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی «دوشنبه‌های نقد تئاتر»هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به‌نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه می‌پردازد.
دوازدهمین برنامه از دور جدید جلسات «دوشنبه‌های نقد تئاتر »در سال 95، به‌نقد و بررسی نمایش «کمدی استشمامات«نوشته امید طاهری و به کارگردانی میثم عبدی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه پایتخت از مجموعه کنش‌ معاصر برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به‌عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، مهرداد ابروان؛ منتقد و کارشناس تئاتر همچنین نویسنده، کارگردان و برخی بازیگران و عوامل نمایش حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش «کمدی استشمامات»با بازی وحید آقاپور، نازنین کریمی، فرزین محدث، سینا رازانی، منوچهر رمضانی، علیرضا مهران، امید طاهری و ناصر سرلک ساعت 18.30 در مجموعه کنش معاصر به روی صحنه خواهد رفت.

 

 




نظرات کاربران