در حال بارگذاری ...
شنبه هفتم اسفند در تالار قشقایی

نمایش «شلتر» ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود

نمایش «شلتر» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری روز شنبه هفتم اسفندماه ویژه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «شلتر» به نویسندگی ساناز بیان، دراماتورژی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان و کارگردانی امین میری که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، ساعت 17:30 روز شنبه هفتم اسفندماه ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود. این در حالی است که تعداد محدودی از بلیت‌های این اثر نمایشی نیز برای فروش به مخاطبانی که مایل به تماشای این اثر نمایشی در تاریخ یادشده هستند ارائه خواهد شد.

نمایش «شلتر» به نویسندگی ساناز بیان، کارگردانی امین میری، تهیه‌کنندگی دراماتورژی سجاد افشاریان و بازی الناز اسماعیل‌زادگان، بهار اعتماد، سمیرا اکبری، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پور دشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، ساجده حمیدی، سرور خسروانی، نیلوفر دربندی، مرضیه زهری، امید سلیمی، آنالی شکوری، پریا قانع و مهدیه کوهستانی ساعت 17:30 هرروز غیر از شنبه‌ها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند
محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند

محمودرضا رحیمی پس از دیدن نمایش «هیدن» گفت خیلی افسوس خوردم که چرا انقدر دیر به تماشای این نمایش نشستم و ای‌کاش بتوانم در شب‌های پایانی اجرا نیز به تماشای دوباره این کار بنشینم تا باز هم لحظات هولناک، خوب و جذاب را حس کنم. این اثر، تماشاگران را حتی بعد از پایان اجرا رها ...

|

نظرات کاربران