در حال بارگذاری ...
در میزگردی به ریاست علی منتظری بررسی می‌شود

ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع از نگاه چهار بخش دولتی

میزگرد «ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع در بخش غیردولتی تئاتر» در سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر هیئت رسیدگی به مؤسسات تک منظوره، مدیرکل نوسازی و تحول اداره و معاون اداره کل دفتر تعاون خدماتی وزارت تعاون فردا یکشنبه (۱۵ اسفند) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر ریاست این جلسه که ساعت 19:15 و در قالب سمینار بین‌المللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» برگزار خواهدشد به عهده علی منتظری، استاد دانشگاه و از مدیران سابق مرکز هنرهای نمایشی است.

در این میزگرد چهار تن از مدیران مرتبط با تئاتر غیردولتی به «ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع در بخش غیردولتی تئاتر» خواهند پرداخت و از دیدگاه‌های مختلف تئاتر غیردولتی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، جلیل صادقی‌زاده دبیر هیئت رسیدگی به مؤسسات هنری تک منظوره، قاسم خسروی مدیرکل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارشاد و مرتضی شیرازی معاون اداره کل دفتر تعاون خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این میزگرد به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی 15 تا 17 اسفندماه با حضور پژوهشگرانی از 14 کشور جهان درسان مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران