در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس بنیاد نمایش کودک و نوجوان:

زنگ افتتاح نمایش ماجرای ساحل سنگی نواخته شد

زنگ نمایش «ماجرای ساحل سنگی» همزمان با روز محیط زیست و با حضور داود کیانیان رئیس بنیاد نمایش کودک و نوجوان و منصور خلج نویسنده، کارگردان و محقق نمایش کودک و نوجوان در تالار هنر نواخته شد.

در ابتدای این مراسم حسین فدایی حسین کارگردان نمایش در سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که افتتاح نمایش ماجرای ساحل سنگی با روز محیط زیست همزمان شد چون این نمایش در خصوص محیط زیست است و امیدوارم برای کودک و نوجوان آموزنده باشد.

در ادامه داوود کیانیان با اشاره به اینکه بنیاد نمایش کودک و نوجوان یک بنیاد تازه تاسیس است گفت: این بنیاد در دو سال گذشته با حضور جمعی از پیشکسوتان حوزه تئاتر کودک و نوجوان و با هدف انجام کارهای بینادی مثل ایجاد تاریخ شفاهی، موزه تئاتر کودک و نوجوان و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرده است و برنامه های متعددی را مدنظر دارد.

رئیس بنیاد نمایش کودک و نوجوان در ادامه در خصوص اجرای این نمایش نیز گفت: نویسنده این نمایش دیوید وود یکی از چهره های مطرح نمایش کودک و نوجوان در جهان است که ردپای تاثیرگذاری در این عرصه به یادگار گذاشته است و در کنار فعالیت جدی در عرصه بازیگری، کارگردانی، موسیقی و ...، بیش از 70 نمایشنامه به شیوه های نوین و امروزی برای کودک و نوجوان نوشته است . بی شک کار کردن نمایشنامه این چهره  مطرح، ارزشمند و قابل تقدیر اشت.

وی اضافه کرد: جناب آقای حسین فدایی حسین مترجم و کارگردان این نمایش نیز بی تردید یکی از افراد با تجربه و آگاه در حوزه کودک و نوجوان محسوب می شود. ایشان مترجم آثار بزرگ جهانی در حوزه کودک و نوجوان است، مربی است، نویسنده است، کارگردان خوبی است و همه این خصوصیات گواه این مسئله است که این نمایش، نمایش خوبی خواهد بود.

در ادامه زنگ نمایش توسط منصور خلج نواخته شد.

گفتنی است در این نمایش موزیکال و مشارکتی که با هدف آموزش پاکیزه سازی سواحل دریا در خرداد و تیر 1396 همه روز ساعت 18 در تالار هنر به روی صحنه می رود،  علی اصغر تقی پور،حسن نوری، علیرضا اسماعیلی،فاطمه زارعی،مریم هادی اطهر،علیرضا نامدار،محمد سمنانی و محمد یاری منش ایفای نقش می کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران