در حال بارگذاری ...
استقبال منتقدان و مخاطبان از نماینده ایران در هفتادویکمین فستیوال آوینیون

درخشش مهدی مشهور با «دَر» در گاراج اینترنشنال

اجرای نمایش «در» اثر مهدی مشهور بعنوان تنها نماینده ایران در هفتادویکمین فستیوال آوینیون با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «در» به نویسندگى و کارگردانى مهدى مشهور بعنوان تنها نماینده کشورمان در هفتادویکمین فستیوال تئاتر آوینیون در سالن گاراج اینترنشنال روی صحنه رفت.

اجرای نمایش «در» که پیش از این در شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو، تورنتو، دوسلدورف، استکهلم و همچنین فستیوال بین‌المللی تئا‌تر دارندورف آلمان اجرا شده بود با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان حاضر در سالن گاراج اینترنشنال مواجه شد.

نمایش «در» با بازی شیوا مکى‌نیان و مینا زمان، موقعیت مهاجرت دو زن ایرانی است که هر یک درباره موقعیت خود با مخاطب صحبت می‌کنند.

در این نمایش بنیامین اثباتى بعنوان مشاور کارگردان، سعید حسنلو طراح صحنه، سارا رسولى امور بین‌الملل، محمد مساوات طراح پوستر و سامان خلیلیان بعنوان مجرى طرح حضور داشتند.

نمایش‌های «کلمات» و «مرد» از دیگر آثار مهدی مشهور است که پیش از این در کشورهاى لیتوانى، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ارمنستان و آمریکا روی صحنه برده است.




مطالب مرتبط

نویسنده و کارگردان حاضر در بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر42 مطرح کرد

«آوینیون»؛ نمایشی در ستایش تئاتر
نویسنده و کارگردان حاضر در بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر42 مطرح کرد

«آوینیون»؛ نمایشی در ستایش تئاتر

حسن معینی، نویسنده و کارگردان نمایش «آوینیون» می‌گوید دغدغه‌مندی‌اش نسبت به چیستی تئاتر، چگونگی شکل‌گیری آن، ضرورت و نسبتش با وضع موجود، موجب شکل‌گیری اثری در ستایش تئاتر شد؛ اثری که مسئله‌اش چگونگی شکل دادن به مفهوم اجراست.

|

نظرات کاربران