مرتضی امینیتبار در تئاتر هامون به صحنه میرود نمایش «ده و ده دقیقه» با بازی مرتضی امینیتبار در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.
همزمان با رونمایی از پوستر و معرفی بازیگران؛ «چاپلین» به سالن اصلی تئاترشهر آمد همزمان با معرفی بازیگران نمایش «چاپلین» به کارگردانی مهران رنجبر، از پوستر این نمایش با طراحی محمد موحدنیا برای اجرا در سالن اصلی تئاترشهر رونمایی شد.
پیمان خازنی با حکیم نظامی گنجوی به روسیه میرود پیمان خازنی پروژه فرهنگی «خسرو و شیرین» را به زبان فارسی در روسیه تولید و اجرا خواهد کرد.
نمایش «در انتهای گلو» به تئاتر شهر رسید نمایش «در انتهای گلو» با کارگردانی سیدمحمدجواد سیدیزاده از ۱۴ تا ۳۱ تیر مهمان سالن قشقایی تئاترشهر میشود.
سیامک صفری: از حضور روی صحنه میترسم! سیامک صفری، بازیگر و کارگردان تئاتر با بیان اینکه از حضور روی صحنه میترسد، تاکید کرد، بخشی از این ترس به نمایشنامه و بخشی دیگر به نگاه کارگردان بازمیگردد.
انتشار فراخوان جشنواره بینالمللی کارتاژ تونس فراخوان بیستوپنجمین جشنواره بینالمللی روزهای تئاتر کارتاژ تونس منتشر شد.
با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ محمود فرهنگ، دبیر سیزدهمین رویداد تئاتر صاحبدلان شد طی حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ دبیر سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان شد.
فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامهنویسی «گلدستهها» منتشر شد فراخوان چهارمین جشنواره نمایشنامهنویسی «گلدستهها» به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد.
کارگردان «و او جان من است» مطرح کرد: روایت تاریخی را در دوره معاصر به نمایش گذاشتیم حمید حرا، کارگردان نمایش «و او جان من است» بر این باور است که رفت و برگشت از زمان معاصر به گذشته، همذاتپنداری تماشاگر را با شخصیتهای نمایش بیشتر میکند.
شبنشینی داود فتحعلی بیگی با مولیر در سنگلج داوود فتحعلیبیگی، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر از اجرای عموم نمایش «شبنشینی با مولیر» پس از پایان محرم و صفر در تماشاخانه سنگلج خبر داد.
«مجلس توبهنامهنویسی اسماعیل بزار» این بار به هامون میرود «مجلس توبهنامهنویسی اسماعیل بزار» به کارگردانی کارن کیانی در دور دوم اجرای خود در تماشاخانه هامون روی صحنه میرود.
«رگتیچ» به عمارت نوفل لوشاتو میرود گروه هنری تارگت با اولین تولید خود به نام نمایش «رگتیج» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود.
فراخوان جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی مادرید منتشر شد فراخوان جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی مادرید که مهر ماه در اسپانیا برگزار میشود، منتشر شد.
رضا فیاضی: «هادی و هدی» پس از نزدیک به سه دهه به تئاتر میآیند رضا فیاضی، نویسنده و کارگردان تئاتر از آمدن عروسکهای «هادی و هدی» به تئاتر و روی صحنه رفتن آنها در تالار هنر خبر داد.
آغاز یک نمایش با حضور رضا کیانیان و رامبد جوان نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی شب گذشته با حضور با حضور رضا کیانیان و رامبد جوان روی صحنه رفت.
المیرا پارسا مترجم زبان اشاره تئاتر مطرح کرد: دوشنبههای تالار هنر کمک مهمی به کودکان ناشنوا است المیرا پارسا بازیگر تئاتر و مترجم زبان اشاره گفت وظیفه مسئولین فراهم کردن امکانات بیشتر برای ترجمه همزمان نمایشهای کودک و نوجوان به زبان اشاره برای کمک به درک بهتر ...
نگاهی به نمایش «سی و یک رویا» در غیابِ ماندن علیرضا نراقی: نمایش «سی و یک رؤیا» به نویسندگی و کارگردانی جوادمولانیا که مدتی است در تماشاخانه ملک به صحنه میرود، کلاژی است از موسیقی و کلام، تشویشها و ...
بیش از ۲۰ هزار تماشاگر به تماشای نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر نشست آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایشهایی که در نوبت اجرایی اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ در سالنهای تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.
تدارک نمایشهای ویژه در تالارهای تئاتر کودک و نوجوان سالنهای تئاتر کودک و نوجوان به دلیل همزمانی روزهای عزاداری محرم و صفر با تابستان، نمایشهای مناسبتی را برای اجرا در این روزها در نظر گرفتند که ویژه این گروههای ...
آغاز بلیتفروشی روزهای جدید «وی اِی آر» همزمان با تکمیل روزهای نخست بلیتفروشی نمایش «وی اِی آر» فروش بلیت روزهای جدید این اثر نمایشی آغاز شد.
عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد عبدالجبار کاکایی راوی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی شد.
رونمایی از پوستر «بیدار شو» همزمان با آغاز اجرا پوستر نمایش «بیدار شو» به کارگردانی افشین زینتی، براساس طرحی از حانیه رحمانی رونمایی شد.
«شاه لیر» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه میرود نمایش «شاه لیر» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی و براساس اثر ویلیام شکسپیر از ۱۵ تیر در تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را آغاز میکند.
مهرداد ضیایی: کاش علاوه بر شورای نظارت، شورایی برای ارزیابی کیفی نمایشها هم وجود داشت مهرداد ضیایی میگوید کاش شورایی برای ارزشیابی کیفی آثار در نظر گرفته میشد تا در این قیاس کیفی، گروههای نمایشی برای رشد و ارتقای خود بیشتر تلاش کنند.