در حال بارگذاری ...
در رقابت با آثاری از هشت کشور رخ داد

موفقیت دوباره هنرمندان اردبیل در جشنواره تئاتر آکتائو

گروه تئاتر باربد بیله سوار به سرپرستی اکبر صادقی موفق به کسب جایزه جشنواره تئاتر آکتائو قزاقستان شد.

به گزارش ایران تئاتر، تندیس، جایزه نقدی و لوح سپاس جشنواره بین المللی " abish alemi " گرامیداشت abish kekilbaev قزاقستان برای نمایش "شاه لیر" به طراحی و کارگردانی اکبر صادقی و کاری از گروه تئاتر باربد بیله سوار از ایران اهدا شد.

این جشنواره با حضور هشت کشور از یازده تا چهاردهم اکتبر 2019 در شهر آکتائو قزاقستان برگزار شد.

 سایر عوامل این نمایش عبارتند از،  بازیگران : یوسف دادجو و اکبر صادقی، فیاض بهرام:  دستیار کارگردان، آهنگساز: محمدرضا عرفانی، نوازندگان : امین موسوی و محمد رضا عرفانی، طراح لباس و گریم : آیسان کاری، سرپرست : جابر فتحی.

در پایان  مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد عروسک "گلین بالا" و "مهر سلاطین صفوی" از طرف گروه نمایش شاه لیر به عنوان نشان و سمبل مغان و اردبیل به دبیر جشنواره و مسئولان قزاقستان اهدا شد.  

گفتنی است؛ پیش از این نیز در سال گذشته اکبر صادقی، هنرمند بیله سوار به همراه گروه تئاتر باربد بیله سوار  با نمایش«تورا از من گرفتی»، حضوری موفق و تحسین برانگیز در دومین فستیوال بین المللی کاسپین اکتائو قزاقستان را تجربه کرده بود.




مطالب مرتبط

دبیر دومین دوره خبر داد

43 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران رسید
دبیر دومین دوره خبر داد

43 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران رسید

 اکبر صادقی، دبیر دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران، با اعلام اینکه 26 اثر در بخش صحنه‌ای و 17 اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره رسیده‌اند، اسامی نمایش‌های متقاضی حضور در این رویداد تئاتری را اعلام کرد.

|

نظرات کاربران