در حال بارگذاری ...
با مدیریت اشکان خطیبی

«صدای سکوت» شروع به کار کرد

کمپانی بین‌المللی «صدای سکوت» باهدف تولید و ارائه نمایش، موسیقى، فیلم و سایر آثار هنرى با مدیریت اشکان خطیبی از ایران و بهنام فهیم‌نیا از استرالیا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران تئاتر هدف این کمپانى تولید و ارائه نمایش، موسیقى، فیلم و سایر آثار هنرى است که بر مفاهیم بنیادین انسانى و تعاملات فرهنگى تأکید و تمرکز دارد.
 کمپانی "Sound of Silence" هر ساله نمایشنامه‌های خلاقانه‌ای را در به روی صحنه می‌برد و کارگاه‌های کارگردانی و بازیگری تئاتر و سینما برگزار می‌کند. از دیگر برنامه هاى این کمپانى برپایی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باهدف تقویت روابط فرهنگی بین هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در کشورهای مختلف به‌ویژه استرالیا و ایران است.
اشکان خطیبی, بازیگر و کارگردان مطرح عرصه‌ تئاتر و سینمای ایران, که حضوری جدی در عرصه‌ی موسیقی داشته و چهره‌ی شناخته‌ شده‌ای برای مخاطبانِ هنر محسوب می‌شود؛ یکی از مدیران اصلی این شرکت تولید و نشر است.
بهنام فهیم نیا، دیگر مدیرِ «صدای سکوت» متخصص رفتار انسانی و علوم تصمیم‌گیری از دانشگاه سیدنی است که بازیگری، تدریس و تهیه‌ تئاتر را در کارنامه‌ خود دارد. او تولید چندین نمایشنامه‌ به زبانهاى انگلیسی و فارسی را تجربه کرده و در استرالیا و ایران رویدادها و جشنواره‌های قابل توجهی را مدیریت کرده است.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان راه‌یافته به بخش دانشجویی فجر42

حسنا قبادی: بخش دانشجویی جشنواره فجر محلی برای عرضه نوآوری و خلاقیت است
گفت‌و‌گو با کارگردان راه‌یافته به بخش دانشجویی فجر42

حسنا قبادی: بخش دانشجویی جشنواره فجر محلی برای عرضه نوآوری و خلاقیت است

حسنا قبادی، کارگردان نمایش «استرالیا» باور دارد اضافه شدن بخش دانشجویی به جشنواره فجر می‌تواند اتفاق خوبی برای دانشجویانی به شمار آید که در این عرصه علم‌اندوزی می‌کنند.

|

نظرات کاربران