در حال بارگذاری ...
با نگاه ویژه‌‌ به شازده کوچولو و اقتباس برای درام

شماره‌‌ ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» منتشر شد

جدیدترین شماره‌‌ «ماهنامه‌‌ نمایش»، ویژه‌ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با نگاه ویژه‌ به «شازده کوچولو و اقتباس برای درام» منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر شماره ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» با نگاه ویژه‌‌ به «شازده کوچولو و اقتباس برای درام» با مطالبی به قلم عباس جهانگیریان، منصور خلج، بهرام جلالی‏پور، احمد کامیابی‌مسک و  فریدون محرابى منتشر شده است.
همچنین مخاطبان می‌توانند نقد و تحلیل نمایشنامه‌ «سعدی هملت می‌شود» با عنوان «کتابی برای دیدن» نوشته‌ سعید محبی و مقالاتی چون «دردمندی که تشنه‌ دانستن است!» نوشته‌ نصرالله قادری، «بررسی مسأله‌ نیاز در پدیداری فرهنگ و هنر نمایش» نوشته‌ محمدرضا امیرخانی، «مقاومت در برابر تئاتر بودگی» نوشته‌ ماروین کارلسون با ترجمه‌ مجید کیانیان و «تحلیل یک باور اسطوره‌ای در دنیای نمایش مالزی: «پاک دوگل» دلقک مقدس و قابل احترام» نوشته‌ محمود دهقان‌هراتی را در این شماره بخوانند.
پرونده‌ «یک نمایش: بیداری» شامل مقدمه‌ای با عنوان «بیداری به وقت کرونا!» نوشته‌ نصرالله قادری و گفت‌وگو با داود دانشور، فرزانه نشاط‌خواه، گیلدا حمیدی، افشین زارعی و رضا امامی و نقد نمایش «بیداری» با عنوان «همیشه پای یک زن در میان است» نوشته‌ آزاده فخری بخش دیگری از شماره ۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» است.
سرمقاله‌ این شماره با نام «حرف، تئاتر و نمایش دروغ بزرگ!» به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.
شماره‌ ‌۲۵۴ «ماهنامه‌‌ نمایش» ویژه‌ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با سردبیری نصرالله قادری در ۹۶ صفحه و با بهای ۱۵‌ هزار تومان برای عموم علاقه‌مندان حوزه‌ تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.

 




نظرات کاربران