در حال بارگذاری ...
دکتر آنتونی فاوچی اعلام کرد

اجرای نمایش‌های زنده در برادوی از پاییز

نمایش‌های زنده در برادوی احتمالا از فصل پاییز آغاز می‌شوند، از زمانی که هشتاد و پنج درصد از جمعیت کشور آمریکا به بیماری کووید-۱۹ ایمنی پیدا کنند.

به گزارش ایران تئاتر، این پیش بینی دکتر آنتونی فاوچی، کارشناس بیماری های عفونی و رئیس انیستیتو ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا است. در کنفرانسی که میان مسوولان سازمان هنرهای نمایشی آمریکا و کارشناسان بهداشت  برگزار شد، دکتر آنتونی فاوچی اعلام کرد که احتمالا بتوان برنامه های اجرای زنده را از فصل پاییز دوباره از نو آغاز کرد البته همه چیز بستگی به عوامل گوناگون و متعددی دارد.

 دکتر فاوچی این عوامل را به برنامه واکسیناسیون  مشروط کرد.او گفت که آمریکا باید 85 درصد از مردم را واکسینه کند تا بتوان به درجه ای  کافی از ایمنی دست یافت و او انتظار دارد تا فصل پاییز امسال 85 درصد مردم واکسینه شوند.

دکتر فاوچی در این کنفرانس گفت:«شما بتوانید هنرمندانی داشته باشید که با خیال آسوده روی صحنه به اجرای برنامه بپردازند و همینطور مردم با خیال آسوده نمایش را به تماشا بنشینند.»

مکانهایی که دارای سیستم تصفیه هوا قوی هستند ممکن است برای رسیدن به این سطح  از واکسیناسیون برای بازگشایی محدودیتی نداشته باشند ، و بازگشایی شوند جز اینکه تماشاگران ملزم به  استفاده از ماسک باشند که پوشیدن ماسک به امری رایج تبدیل شده است.

دکتر فاوچی پیشنهاد کرد که این عوامل اصلی - واکسن ، تصفیه هوا و استفاده از ماسک – تا آخر امسال باعث خواهد شد که سالن ها با ظرفیت کامل بازگشایی شوند.




نظرات کاربران