در حال بارگذاری ...
همزمان با رونمایی از دو نمایشنامه‌ از محسن عظیمی

«هیله» در مجموعه تئاتر شهر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

دو نمایشنامه «هیله» و «هجده» به قلم محسن عظیمی با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان بیستم اسفند ماه در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به‌ همراه نمایشنامه‌خوانی «هیله» با کارگردانی مسعود ترابی، رونمایی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نشر آماره، نمایشنامه‌های «هجده» و «هیله» نوشته محسن عظیمی، روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه، ساعت ۱۸:۳۰ با حضور جمعی از علاقه‌مندان تئاتر و ادبیات نمایشی با همکاری مجموعه تئاتر شهر به همت «نشر آماره» رونمایی می‌شود.
در این مراسم دکتر شهرام احمدزاده و هومن بنائی به معرفی کتاب‌های «هیله» و «هجده» خواهند پرداخت.
عظیمی در نمایشنامه «هجده» به موضوع فقر و آسیب‌های اجتماعی و در نمایشنامه «هیله» به موضوع آسیب‌های پس جنگ از پرداخته است. این دو نمایشنامه پیش از این توسط مسعود ترابی روی صحنه رفته‌اند و در این مراسم نمایشنامه «هیله» با کارگردانی ایشان و نقش‌خوانی مهری آل‌آقا، علیرضا حنیفی، حسین میلانی، طیبه عقیقی‌احسن، مسعود ترابی و اجرای زنده تنبورنوازی هومن روتابی نمایشنامه‌خوانی می‌شود.
مراسم رونمایی و نمایشنامه‌خوانی و جشن امضاء این آثار روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در مجموعه تئاتر شهر واقع در چهار راه ولیعصر، پارک دانشجو، تئاتر شهر، سالن مشاهیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران