در حال بارگذاری ...
در سالن مشهور اولد ویک شهر لندن

تری گیلیام «به‌سوی جنگل» را روی صحنه می‌برد

تری گیلیام کارگردان نامدار سینما و تئاتر نمایش مشهور «به‌سوی جنگل» را در وست اند اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، تری گیلیام کارگردان نامزد جایزه اسکار برای (برزیل و مانتی پایتون) نمایش موزیکال مشهور «به‌سوی جنگل» را  در سالن مشهور اولد ویک شهر لندن کارگردانی می‌کند.

«به‌سوی جنگل» یکی از آثار مشهور جیمز لاپین و استفان سوندهایم است که چندسال پیش توسط راب مارشال  و کمپانی دیزنی با بازی مریل استریپ به فیلم نیز تبدیل شد. «به‌سوی جنگل» کتابی به قلم جیمز لاپین و ترانه‌هایی از استفان سوندهایم است که شخصیت‌های داستانی برادران گریم را در سفری به درون جنگل روایت می‌کند.این نمایش موزیکال اولین بار در سال 1987 در برادوی روی صحنه رفت  و برنادت پیترز نقش جادوگر را بازی کرد.                

 تری گیلیام با همکاری لیا هاوسمن این نمایش را کارگردانی خواهد کرد.  قرار است از روز 16 آوریل تا  9 ژوئیه این نمایش روی صحنه باشد.

تِرِنس وِنس "تری" گیلیام کارگردان، فیلم نامه نویس، انیماتور و بازیگر است. او به خاطر خلق چندین اثر برجسته همچون دزدان زمان (۱۹۸۱)، برزیل (۱۹۸۵)، پادشاه ماهیگیر (۱۹۹۱) و دوازده میمون (۱۹۹۵) در سینما شناخته می‌شود.

 

 




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران