در حال بارگذاری ...
دعوت روسای انجمن های هنرهای نمایشی سراسر کشور برای حضور پرشور در انتخابات 1400

انتخابات نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف ایران است

روسای انجمن های هنرهای نمایشی سراسر کشور با انتشار بیانیه ای مشترک با برشمردن اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از هنرمندان و مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد ماه دعوت کردند.

به گزارش ایران تئاتر در متن این بیانیه آمده است : برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد.ملت سرافراز و بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می روند که با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

 امروز از هر روز گذشته تاریخ ایران، توانمند سازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران عزیز اهمیت بیشتری دارد و انتخابات ریاست جمهوری ، نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف و عزیز جمهوری اسلامی ایران است. ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی همواره در همه بزنگاه های مهم تاریخی از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی و رهبری حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است و در سایه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود به همگان نشان داده که از حرکت در مسیر مقاومت و استقامت بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.
برگزاری انتخابات با رای حداکثر و اداره امور کشور بر اساس رای و نظر مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های رابطه مردم با نظام اسلامی است و به همین دلیل است که برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
هرچند توقع آن میرفت در مناظرات این دوره از کاندیدهای ریاست جمهوری در بحث مهم و اثر گذار فرهنگ و هنر هم کاندیداهای محترم همچون مسئله مهم معیشت مردم به این حوزه میپرداختند اما کماکان به روزهای آتی و انتخاب کاندید مدنظر آحاد مردم امیدواریم.خانواده بزرگ هنرمندان هنرهای نمایشی ایران چشم امید به آینده دارند و گشایشی اساسی در این حوزه. 
درپایان  ضمن تقدیر و سپاس از ملت شریف و آگاه ایران اسلامی برای حضور پرشکوه و همیشگی خود در بزنگاهای مهم و سرنوشت ساز ایران عزیز ،از آحاد ملت سربلند  و عزیز برای  حضور فراگیر در انتخابات سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل می آوریم.                                                                                                         
روسای انجمن های هنرهای نمایشی استاتهای:
تهران. ایلام. آذربایجان شرقی.آذربایجان غربی.اردبیل.سمنان.قم.البرز.گلستان.گیلان.مازندران.قزوین. لرستان.چهارمحال بختیاری.کهگیلویه و بویراحمد.خوزستان.کرمان.کرمانشاه.کرمان جنوب.منطقه آزاد اروند.منطقه آزاد قشم.اصفهان.فارس.سیستات و بلوچستان.یزد.خراسان شمالی.خراسان جنوبی.خراسان رضوی.همدان.




مطالب مرتبط

در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک
در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک

دو عضو هیئت منتقدان دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان در نخستین کارگاه نقد و بررسی و تحلیل آثار با اشاره به ایده‌های خوب آثار از لزوم توجه به تکنیک در اجرای پانتومیم گفتند.

|

در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است
در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است

کیارش میرمحمدرضایی، مدرس موسیقی و آهنگساز فعال در حوزه هنرهای نمایشی  با بیان این‌که موسیقی می‌تواند بیان‌کننده هویت فردی و یا اجتماعی انسان‌ها باشد، گفت استفاده سلیقه‌ای و بومی از موسیقی در نمایش از آسیب‌زننده‌ترین موضوعات حوزه تئاتر است. 

|

نظرات کاربران