در حال بارگذاری ...
با اهدای قطعه زمینی توسط شهرداری

پلاتوی نمایش در شهرستان فردوس ساخته می‌شود

با اهدای قطعه زمینی توسط شهرداری پلاتوی نمایش جنب سالن آمفی‌تئاتر روباز گل‌های کویر در فردوس ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به‌اتفاق معاون هنری و معاون فرهنگی و همچنین مسئول امور شهرستان‌ها و مسئول روابط عمومی اداره کل، شهردار و رئیس شورای شهر فردوس از سالن آمفی‌تئاتر روباز گل‌های کویر فردوس بازدید کردند.

بنا به این گزارش این پروژه سال گذشته توسط موسسه فرهنگی هنری نبوت فردوس در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع با کمک شهرداری شروع و با همیاری و کمک 195 میلیون تومانی از منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کمک‌های شایان موسسه خیریه گل‌های کویر و همچنین کمک‌های شخصی خیرین بااعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است سالن آمفی‌تئاتر روباز گل‌های کویر  با حضور نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه فردوس در محل پارک دلگشای شهرستان افتتاح شد.

شایان‌ذکر است در خلال بازدید از این آمفی‌تئاتر روباز با پیگیری ریاست شورای شهر از قطعه زمین اهدایی شهرداری فردوس برای ساخت پلاتوی نمایش در شهرستان نیز توسط مدیرکل و هیئت همراه بازدید شد که به‌زودی آیین کلنگ زنی و آغاز ساخت این پروژه هنری نیز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران