در حال بارگذاری ...
تغییر نقشه کرونایی مریوان از حالت قرمز به نارنجی

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از پنجم آبان آغاز می‌شود

برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، بر اساس اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، به منظور تثبیت شرایط ایمن سلامت و اطمینان از روند کاهش کرونا در استان کردستان و بالاخص شهرستان مریوان، برگزاری جشنواره با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

خوشبختانه شهروندان مریوانی به کمپین حمایت از کادر بهداشت و درمان و دعوت دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی به منظور واکسیناسیون لبیک گفتند و بر این اساس روند استقبال و اقدام به تزریق واکسن تسریع یافته و از این رو به لحاظ نقشه کرونایی مریوان از حالت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یافته است.

در متنی که دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منتشر کرده آمده است: از آنجا که سلامت هنرمندان، برگزارگنندگان جشنواره و آحاد مردم برای ستاد برگزاری این رویداد در درجه اول اهمیت قرار دارد و این دبیرخانه خود را بیش از هرکس مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه می‌داند، بنابراین برگزاری جشنواره چند روز به تاخیر افتاد تا شرایط ایمن‌تر و روند امور عادی‌تر شود تا جشنواره با فراغ بال برگزار شده و میزبان هنرمندان گرامی و میهمانان عزیز در سلامت کامل باشیم.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم
ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان این نکته که هرچه در توان داشتیم برای تئاتر در سال 1402 انجام دادیم ولی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، گفت برای پیشبرد اهداف عرصه هنر و فرهنگ، نهادهای دیگر هم باید به کمک وزارت ارشاد بیایند.

|

نظرات کاربران