در حال بارگذاری ...
تقدیر مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات مدیر و سردبیر ایران تئاتر

شش سال مدیریت دلسوزانه با حرکتی حرفه ای و پرسرعت
« ایران تئاتر» فرصتی مهم برای توسعه هنرهای نمایشی ایجاد کرد

دکتر کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی در دیدار با علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده مدیر پرتال تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر با اهدای لوح تقدیر از حضور و زحمات شش‌ساله او قدردانی کرد.

به گزارش ایران تئاتر، این نشست ، روز چهارشنبه 28 اردیبهشت با حضور رضا بصیرت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ،غلامرضا نعمتی، معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی یوسفی کیا مدیر روابط عمومی این اداره کل و برگزار شد.

در این نشست کاظم نظری ایران تئاتر را در ساختار فعلی اش را حاصل تخصص ، توان حرفه ای و تلاش های علی اکبر عبدالعلی زاده داشنت آن را درگاه اطلاع رسانی و مرجع بانک های اطلاعات تخصصی خواند و گفت : بدون تردید این امکان بصورت اختصاصی و تنها در اختیار هنرهای نمایشی کشور است و در حوزه هار فرهنگی دیگر نمونه و مشابه ندارد . 

وی حضور مستمر ، دلسوزانه ، بی حاشیه  و موثر عبدالعلی زاده در مدیریت ایران تئاتر و گروه همراه را سبب ساز حرکتی حرفه ای و پرسرعت دانست و افزود : پوشش اخبار و گزارش ها و ... در سایت مرکزی و و سایت استان های کشور به تنهایی اقدامی دشوار است . بخش رسانه ای این مجموعه بخشی از اهمیت و بزرگی پرتال تئاتر ایران را در بر می گیرد و بانک های اطلاعاتی غنی و گزارش های موضوعی و ... زمینه ماندگاری و مراجعه مخاطبان را فراهم کرده است . 

در ادامه این نشست رضا بصیرت مدیر انجمن هنرهای نمایشی نیز با تاکید بر تجربه همکاری بی حاشیه و حرفه ای با مدیر پرتال و سردبیر ایران تئاتر گفت : در گلوگاه های رسانه ای مثل جشنواره ها و مناسبت ها ایران تئاتر بدون حاشیه و خطا در گستره وسیعی از ثبت نام تا پوشش رسانه ای و تولید محتوای اختصاصی  حضور و فعالیت موثرداشته است . « ایران تئاتر» فرصتی مهم برای توسعه هنرهای نمایشی ایجاد کرد و امید که این حرکت رو به رشد تداوم پیدا کند .

در ادامه علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر پرتال تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر ضمن ابراز خرسندی از حضور شش ساله خود در این رسانه با اشاره به این که در این مدت با سه مدیر کل و با رویکردهای مختلف تلاش کرده ایران تئاتر در حوزه رسانه جامعیت و فراگیری خود را حفظ کند گفت : هفده سال از عمر پربرکت ایران تئاتر می گذرد و افتخار داشتم بیش از یک سوم عمر این رسانه را در فضایی دوست داشتنی با همراهی بهترین های رسانه در خدمت خانواده تئاتر باشم و به مدد دوستان و حمایت مدیران ، این مجموعه را توسعه دهیم و از یک رسانه خبری به یک مرجع تخصصی برای جمع اطلاعات در مورد تئاتر ایران بدل کنیم .برایم بسیار مهم است این درگاه تخصصی در آینده نیز انشاءالله بتواند این مسیر را تدام بخشد . 

قدر دان تک تک همکاران تحریریه مرکزی و تحریریه استان ها هستم . همچنین همکاران هماهنگی و بخش فنی که نقش به سزایی در توسعه این درگاه داشتند . همکاری و همراهان میدران و همرکاران اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز ستودنی است که بدون همراهی این عزیززان نتیجه موجود حاصل نمی شد.

 

اهدای لوح تقدیر توسط مدیرکل هنرهای نمایشی  به مدیر پرتال و سردبیر ایران تئاتر پایان بخش این نشست بود.

در متن لوح تقدیر اهدایی به سردبیر ایران تئاتر آمده است:

 

عزیز گران‌قدر

جناب آقای علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده

تئاتر، هنر بی‌بدیل و ابزار پرتوانی است برای ترسیم فضیلت‌ها و برکشیدن ارزش‌ها و نیز نمایش کج‌روی‌ها و بداندیشی‌ها به نیت زدودن و اصلاحشان، و این همه را صحنه، با ترکیب سایر هنرهای پیرامونی خویش، به تماشا می‌گذارد.

از این منظر، «درگاه تخصصی ایران تئاتر»، ظرفیت و فرصت مغتنمی است تا ادبیات و هنر نمایشی ایران اسلامی را به‌درستی و با جلال و کمال هرچه بیشتر، در متن و محتوای پیام، به هنرمندان و عموم مردم میهن اسلامی‌مان، عرضه نماید.

بی‌شک حضور ارزشمند ۶ ساله جنابعالی در مدیریت «درگاه تخصصی ایران تئاتر»، گامی مهم در راستای تحقق آرمان‌های اداره کل هنرهای نمایشی و گامی تأثیرگذار و مبارک برای عرصه نمایش کشور بود و صمیمانه، حضور هنرمندانه جنابعالی را در متن این رویداد زیبا دست‌مریزاد گفته و از زحمات و تلاش شما برای رشد و اثرگذاری این درگاه، سپاسگزارم و امیدوار به استمرار، دوام و قوام همکاری و هم‌اندیشی با این بستر مهم اطلاع‌رسانی کشور، به مدد رویکرد خالصانه و دلسوزانه همراه با سلامتی برای شما هستم.

انشاء‌الله که برکات این تلاش در ارکان زندگی دنیوی و اخروی شما بازتاب داشته باشد.

و به‌راستی، چه نیروی شگفت‌انگیزی است

دست‌هایی که به‌هم‌پیوسته است.

کاظم نظری

مدیر کل هنرهای نمایشی

اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم
ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان این نکته که هرچه در توان داشتیم برای تئاتر در سال 1402 انجام دادیم ولی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، گفت برای پیشبرد اهداف عرصه هنر و فرهنگ، نهادهای دیگر هم باید به کمک وزارت ارشاد بیایند.

|

با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند
با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز، با اعلام فهرست آثار و هنرمندان برتر، دو نمایش «تاسه» و «بوچیکمان هه یه و زه ماوه ندی» (سنندج) را به چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر و نمایش «ئودیپی شاریار» (سقز) را به جشنواره تئاتر کرکوک عراق معرفی کرد.

|

خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود
خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در تالار وحدت که یکی از سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر 42 است،خبر داد ۵۰ درصد از سرانه یک میلیارد تومانی انجمن‌‌های هنرهای نمایشی استان‌ها، هفته آینده پرداخت خواهد شد.

|

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت هفته‌ جهانی دراماتراپی منتشر شد

هنر، صیقل‌دهنده روح انسان است و هنرمند، طبیب روان انسان‌ها
پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت هفته‌ جهانی دراماتراپی منتشر شد

هنر، صیقل‌دهنده روح انسان است و هنرمند، طبیب روان انسان‌ها

مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت هفته‌ جهانی دراماتراپی نوشت هنر صیقل‌دهنده روح انسان است، براین مبنا می‌توان هنرمند را طبیب روان انسان‌ها دانست.

|

نظرات کاربران