در حال بارگذاری ...
کاهش محدودیت‌های کووید ۱۹ در سالن‌های نمایش آمریکا

تماشاگران تئاتر برادوی دیگر نیازی به ارائه مدارک واکسیناسیون نخواهند داشت

ایران تئاتر: بعضی از سالن‌های تئاتر برادوی نیویورک قرار است به سیاست بررسی مدارک واکسیناسیون کووید ۱۹ تماشاگران خود پایان دهند و افراد حاضر در این سالن‌ها دیگر نیازی به اثبات این موضوع که واکسن ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند، نخواهند داشت.

به گزارش ایران تئاتر مجمع برادوی اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مالکان و گردانندگان تمام ۴۱ سالن تئاتر برادوی نیویورک حداقل تا پایان ماه مه امسال (اواسط خرداد ماه) قانون زدن ماسک توسط تماشاچیان حاضر در این سالن‌ها را اجرا می‌کنند. با این حال بسیاری از آنها دیگر وضعیت واکسیناسیون تماشاگران را بررسی نخواهند کرد. در واقع علاقه‌مندان تئاتر برادوی از تابستان امسال برای حضور در بسیاری از سالن‌های نمایش این مجموعه نیازی به ارائه مدارک واکسیناسیون ویروس کرونا نخواهند داشت.

در این بیانیه به تماشاگران تئاتر برادوی توصیه شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هر سالن نمایشی که قصد حضور در آن را دارند، مراجعه کنند. گردانندگان این تماشاخانه‌ها سیاست‌های مرتبط با ویروس کرونا و نحوه حضور در سالن‌های نمایش در فصل تابستان امسال را تا پایان ماه جاری از طریق صفحات مجازی رسمی خود بازتاب خواهند داد.

گفتنی است که در طول ماه‌های اخیر اجرای چندین نمایش از جمله «مکبث» و «سوئیت پلازا» و «مرد موسیقی» در تئاتر برادوی به دلیل مثبت اعلام شدن تست کووید ۱۹ برخی از بازیگران و عوامل تولید آنها در چند نوبت لغو گردید.

در اوایل ماه مارس امسال اریک آدامز شهردار شهر نیویورک زدن ماسک در مدارس و مراکز آموزشی این شهر را اختیاری اعلام نمود و تاکید کرد که گردانندگان مکان‌های سرپوشیده‌ای مانند رستوران‌ها، تماشاخانه‌ها و سالن‌های ورزشی دیگر نیازی به بررسی وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹ مشتریان خود ندارند.

پس از آن مدیران تئاتر برادوی نیویورک اعلام کردند که حداقل تا پایان ماه آوریل به بررسی مدارک واکسیناسیون کووید ۱۹ تماشاگران خود ادامه می‌دهند. حال به نظر می‌رسد که بسیاری از آنها در فصل تابستان امسال این سیاست را دنبال نخواهند کرد و علاقه‌مندان هنرهای نمایشی می‌توانند بدون نیاز به ارائه مدارک تزریق واکسن ویروس کرونا و اثبات این موضوع، بدون هیچ محدودیتی در تماشاخانه‌های تئاتر برادوی حضور یابند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران