در حال بارگذاری ...
دیوید سوشی در حمایت از یک تماشاخانه روی صحنه می‌رود

بازگشت پوآرو

دیوید سوشی بازیگر بنام تئاتر، سینما و تلویزیون با نمایش تک‌نفره «پوآرو و بقیه: یک مرور» در حمایت از سالن تئاتر همپستد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، دیوید سوشی با نمایش تک‌نفره «پوآرو و بقیه: یک مرور»  با هجده اجرا در سالن همپستد تیه‌تر در بهار امسال روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش، دیوید سوشی شخصیت‌های مختلفی را که در کارنامه بازیگری خود ایفا کرده واکاوی می‌کند. او پیش‌تر با نمایش «پوآرو و بقیه: یک مرور» تور دور انگلستان رفته و در وست اند در سالن هارولد پینتر این نمایش را روی صحنه آورده بود.

سوشی درباره انگیزه خود برای اجرای دوباره نمایش در سالن همپستد گفت: «پس از موفقیت این نمایش تک‌نفره‌ من در وست اند و در تور سال گذشته، همچنین با توجه به کاهش صددرصدی بودجه شورای هنر که شامل سالن تئاتر همپستد هم می‌شود، می‌خواستم حمایت خود را با اجرای نمایشم در این سالن تئاتر صمیمی و فوق‌العاده برای یک فصل کاملاً محدود نشان بدهم. آخرین بار در سال 1987 در تئاتر همپستد در نمایش جدایی به کارگردانی مایک آتن‌برو روی صحنه رفتم، بنابراین فکر می‌کنم زمان بازگشت فرارسیده است!»

دیوید سوشی بازیگری با پیشینه تئاتری است که با شرکت بزرگ تئاتری «رویال شکسپیر کامپنی» در ابتدای کار بازیگری همکاری داشته است. او در ایران با نقش هرکول پوآرو در سریال «پوآرو» شهرت فراوانی به دست آورده است.
نمایش «پوآرو و بقیه: یک مرور» از یازدهم تا بیست و نهم ماه مارس روی صحنه است.

منبع:واتس‌آن‌استیج




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران