در حال بارگذاری ...
از سوی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

درگاه برتر فصل تابستان «تئاتر ایران» معرفی شد

از سوی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران درگاه تئاتر استان خوزستان به تصدی ساسان شکوریان به عنوان درگاه برتر تابستان تئاتر ایران معرفی شد.

به گزارش ایران تئاتر ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با جدی دانستن تعامل تئاتر و رسانه در وضعیت موجود تئاتر ایران و ابراز خرسندی از پذیرش دوسویه ی مسئولیت اجتماعی دست اندرکاران تئاتر و خبر، از پوشش سراسری و روزآمدی درگاه جامع تئاتر ایران خبر داد.
بهداروند در این خصوص گفت: شتاب ترویج تئاتر در دو حوزه ی تنوع تولید و تنوع مخاطب را نمی توان بدون حمایت رسانه و همراهی اصحاب رسانه متصور شد. تئاتر امروز با بهره مندی از ظرفیت رسانه های در دسترس و روزآمد تخصصی و عمومی توانسته است حوزه ی فراگیرتری را پیش رو داشته باشد.
وی گفت: این توان نتیجه جدیت همکاران  در این درگاه و سایت ایران تئاتر است که با ارتقا دانش خبری متصدیان استانی درگاه و ممارست در انتقال مهارت های مدیریت رسانه، زمینه ساز روزآمدی اخبار استانی تئاتر شده است.
بهداروند با تقدیر از همه همکاران خود در درگاه های استانی گفت: درگاه تئاتر استان خوزستان به تصدی ساسان شکوریان که در طی ماه های اخیر، فعالیت بی شائبه ای داشته است به عنوان درگاه برتر تابستان تئاتر ایران معرفی می‌شود.
مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی درادامه افزود: این رویه رو به رشد را مدیون نظارت و همراهی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور است و امیدواریم با حمایت مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی زمینه ی تکمیل زیرساخت های فنی درگاه، برگزاری نشست متصدیان و دوره های تکمیلی خبری و تداوم پرداخت دستمزدهای همکاران خود در ادامه مسیر فراهم شود.
گفتنی است ساسان شکوریان از اعضای هییت رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و از فعالان تئاتری است که نقش به سزایی در فعالیت های تئاتری و رویدادهای مرتبط استان خوزستان دارد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران