در حال بارگذاری ...
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران:

بازبینی جشنواره تئاتر بسیج از بیست نهم مهرماه آغاز می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران از آغاز بازبینی جشنواره تئاتر بسیج استان از بیست نهم مهرماه خبر داد و گفت: دو گروه داوری کار خود را در دوبخش تئاترهای بچه‌های محله و صحنه‌ای آغاز می‌کنند.

حمیدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران  با ارایه این مطلب که در سال 96  فراخوان جشنواره تئاتر بسیج  استان مازندران  در دو بخش تئاتر بچه‌های محله و تئاتر صحنه‌ای اعلام شد گفت:  پس از اعلام فراخوان جشنواره و پایان مهلت ارسال متون نمایش در 21 مرداد ماه 96،  مجموعا ۵۸ متن نمایشی  به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.
وی با ارایه این مطلب که  از این تعداد متون رسیده ۳۹ متن در بخش صحنه‌ای و ۱۹ متن در بخش بچه‌های محله  بود. افزود:  پس از داوری در مرحله بازخوانی توسط هیات داوران 14 متن در بخش بچه‌های محله و 27 متن در بخش صحنه‌ای پذیرفته شد.
هراسانی ادامه داد:  با توجه  به اینکه جشنواره در دوبخش بچه‌های محله و صحنه‌ای برگزار می‌شود، امسال دو گروه ازداوران بازبین جداگانه در بخش تئاتر بچه‌های محله و صحنه‌ای به بازبینی خواهند پرداخت که در بخش بچه‌های محله بازبینی  در روز های بیست ونهم و سی ام مهر ماه و در بخش صحنه‌ای ازیکم تا چهارم شهریور ماه در شهر های بهشهر، ساری، جویبار، قائم شهر، بابل، بابلسر، فریدونکنار، نور، آمل، نوشهر، تنکابن و  رامسر  انجام خواهد شد.
وی در پایان افزود: نتایج پذیرفته شدگان در این جشنواره پنجم آبان  ۹۶ اعلام و در آذر ماه ۹۶ مرحله نهایی جشنواره در استان برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران