در حال بارگذاری ...
تا 15 آبان ماه

مهلت ارسال متون به جشنواره تئاتر ایثار تمدید شد

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثار گران از تمدید مهلت ارسال متون به جشنواره تئاتر ایثار تا ۱۵ آبان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر سید مرتضی حسینی مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثار گران ضمن اعلام خبر فوق در رابطه با اهداف ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار افزود:‌ بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس، تبیین عنصر ایثار، فداکاری و ازجان‌گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی و همچنین بازنمایی تأثیر آن بر جامعه امروز ایران همواره از اهداف برگزاری این جشنواره است.
حسینی همچنین در ارتباط با سیاستگذاری‌های این دوره از جشنواره توضیح داد: در این دوره از جشنواره بخش خیابانی به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی جشنواره اضافه‌شده است.
وی افزود: تعداد کثیری از هنرمندان طی تماس تلفنی با دبیرخانه جشنواره درخواست تمدید مهلت ارسال آثار را داشتند که در پاسخ به این هنرمندان این زمان تا 15 آبان ماه تمدید میگردد. بدیهی است تاریخ مورداشاره به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.
ایشان در پایان با تأکید بر لزوم توجه جدی به کیفیت آثار نمایشی جشنواره از کلیه هنرمندان متعهد و انقلابی دعوت نمودند تا در این برنامه شرکت نمایند.
هنرمندان برای دریافت فراخوان و فرم ثبت‌نام می‌توانند به آدرس ذیل مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی ذیل اقدام نمایند.
جشنواره تئاتر ایثار در نیمه اول اسفندماه سال جاری به دبیری سید مرتضی حسینی برگزار خواهد شد.
نشانی دبیرخانه: تهران ـ خ طالقانی ـ خ ملک الشعرای بهار شمالی ـپلاک 5 ـ ساختمان شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران ـ طبقه دوم ـ اداره کل هنری ـاداره هنرهای نمایشی
تلفن: 88305765- 021
www.navideisar.com
www.isaar.ir

 




نظرات کاربران