در حال بارگذاری ...
کارگاه «آشنایی با تکنیک‌های تئاتر روزنامه‌ای» با حضور علی ظفر قهرمانی و سامانه جاذبی در پاتوق ایران تئاتر برگزار خواهد شد

«تکنیک‌های تئاتر روزنامه‌ای» در پاتوق ایران تئاتر

غرقه ایران تئاتر در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه میزبان علی ظفر قهرمانی نژاد و سامانه جاذبی است.

به گزارش ایران تئاتر امروز روز چهارشنبه 10 آبان‌ماه در ششمین روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نشست با علی ظفر قهرمانی در غرفه «ایران تئاتر» به گپ و گفت درباره برگزاری کارگاه «آشنایی با تکنیک‌های تئاتر روزنامه‌ای پرداختند.

 

علی ظفر قهرمانی درباره این کارگاه گفت: مجموعه تکنیک تئاتر روزنامه‌ای از روش‌های تئاتر شورایی است. در واقع این روش سبب خواهد شد که خوانش روزنامه بهانه‌ای شود که مردم تئاتر اجرا کرده و با این روش به دید تحلیلی برسند که این اتفاق سبب خواهد شد که آنها تنها مصرف کننده اخبار نباشند و نظر خود را به نمایش بگذارند. در واقع اخبار و مقالات دستمایه می‌شود برای آنکه مردم را به تئاتر بیاوریم. «تکنیک تئاتر روزنامه‌ای» 11 روش دارد که در معرفی این روش‌ها از مشارکت کنندگان خواسته می‌شود نمونه یابی کنند و به شیوه‌ای از آن تکنیک استفاده کنند.

 

گفتنی است کارگاه «آشنایی با تکنیک‌های تئاتر روزنامه‌ای» در روز چهارشنبه 10/8/96 در ساعت 18 الی 19 در تالار 5 – طبقه بالا و روز پنج شنبه 11/8/96 در ساعت 15 الی 16 در کارگاه شماره 2 – انتهای شبستان، انتهای راهرو 21 برگزار خواهد شد.

 

قابل ذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند 30 دقیقه قبل از هر کارگاه به طبقه بالا مصلای تهران، دفتر مطالعات و نشست‌ها مراجعه کنند.

 

ویژه برنامه‌های «ایران تئاتر» در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات شامل برگزاری چندین بزرگداشت‌ها و گرامیداشت، نشست‌های تخصصی، گفتگو با مدیران و فعالان عرصه تئاتر، پرسش و پاسخ صمیمانه با هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده تئاتر، بررسی نمایش‌های روی صحنه به همراه گروه‌های نمایشی و... هر روز از ساعت 11 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

 

غرفه «ایران تئاتر» واقع در بخش فرهنگی هنری، راهروی 5، شماره 54 در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات هر  روز میزبان هنرمندان وعلاقه‌مندان هنرهای نمایشی است.

 

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران از روز 5 الی 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9:30 الی 20:30 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.




نظرات کاربران