در حال بارگذاری ...
محمدرضا خاکی درباره «پا برهنه در پارک» گفت:

از بازی خوب حدیث فودلاوند شگفت‌زده شدم

محمدرضا خاکی که یکی از که از مهمانان ویژه نمایش «پا برهنه در پارک» کاری از مریم باقری بود، گفت: «نمایش از ریتم و بازی‌های درخشانی برخوردار بود و من از بازی خوب حدیث فولادوند شگفت‌زده شدم».

به گزارش ایران تئاترمحمدرضا خاکی که از مهمانان ویژه شب های گذشته نمایش «پا برهنه در پارک» بود، در گفت‌وگو با روابط عمومی نمایش گفت: «از بازی خوب حدیث فولادوند متعجب و شگفت‌زده شدم. وی با اینکه رشته معماری خوانده، اما به خوبی توانست روی صحنه تئاتر ریتم و بازی خوبی دارد و توانسته در کنارهمسرش به عنوان نقش مقابل کاراکترهای باورپذیری را ارائه کنند.»
وی با تاکید بر اینکه این نمایش نقش باورپذیر دارد و از ریتم خوبی هم برخوردار است، عنوان کرد: «یکی از حسن‌های این اجرا این بود که از اغراق‌های نمایش‌های طنز به دور بود و در بیان و حس و حرکت بازیگران ریتم طبیعی داشتند. همچنین نمایش خنده‌های بجایی داشت که از مهم‌ترین نقاط قوتش در برقراری ارتباط با مخاطب محسوب می‌شود. در این اثر افراط و تفریط وجود نداشت و نمایشی کارگردانی متناسب با متن داشت.»
خاکی تصریح کرد: «پا برهنه در پارک» در واقعیت خود با طراحی ساده و بازی خوب توانسته بود تعامل با تماشاگر برقرار کند البته جنس نمایشنامه طوری نیست که آدم را گیج کند ولی انصافا کارگردان با انتخاب بازیگر‌ان توانسته بود به خوبی این رابطه را ایجاد کند. وی افزود: «موسیقی، نقش کمکی در نمایش دارد ولی ما آن را می‌پذیریم و به راحتی ما را به فضای طنزآمیز می‌برد. موسیقی ریتم شاد و متناسب با فضای نمایش دارد.»
وی در ادامه اظهار کرد: «من به عنوان تماشاگری که حرفه‌ام تئاتر است به صحنه و به محدودیت و امکانات و عدم امکانات هم توجه دارم، ایده استفاده از زن و شوهر در نمایش، نوع ارتباط حسی و عاطفی و فیزیکی که ممکن است در دیگر جاها نداشته باشیم را عمیق‌تر کرده است.» نمایش «پا برهنه در پارک» با کارگردانی مریم باقری و حضور هنرمندانی چون رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، مرضیه صدرایی و بهرام سروری نژاد تا 16 آبان ماه هر شب ساعت 19 در تماشاخانه پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است.

 




نظرات کاربران