در حال بارگذاری ...
فراخوانی برای خانواده تئاتر

دعوت انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله

انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه کرمانشاه با اعلام یک شماره حساب بانکی از همه هنرمندان تئاتر و سینمای کشور خواست تا کمک‌های نقدی خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله به این حساب وایز کنند.

به گزارش ایران تئاتر، محمدرضا درند رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه از هنرمندان تئاتر و سینمای کشور خواست تا کمک‌های نقدی خود جهت کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله  این استان را به حساب بانکی ویژه‌ای که بدین منظور اعلام شده واریز کنند.

هنرمندان تئاتر و سینمای کشور برای مشارکت در این امر انسان‌دوستانه می‌توانند کمک‌های نقدی‌خود را به شماره کارت بانکی 5859837001647771 متعلق به انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه کرمانشاه (بانک تجارت) واریز کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه از هنرمندان خواسته تا فیش واریزی را به شماره تلگرام 09188365633 به نام محمدرضا درند ارسال کنند تا اقلام مورد نیاز عزیزان و هموطنان زلزله‌زده توسط هنرمندان کرمانشاه خریداری و شخصا در اختیار عزیزان نیازمند قرار گیرد.

همچنین او از کسانی‌که این مطلب را خوانده‌اند خواسته برای کمک بیشتر به هموطنان این پیام را در سایر گروه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی پخش کنند.




نظرات کاربران