در حال بارگذاری ...
طوفان مهردادیان در گفت‌وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

اهداء عواید اجرای نمایش «غروب در دیار غریب» در کانادا به آسیب دیدگان زلزله

طوفان مهردادیان کارگردان نمایش «غروب در دیار غریب» نوشته بهرام بیضایی از اهداء تمام عواید اجرای این اثر نمایشی در ونکوور به آسیب دیدگان زلزله خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر «واچیک» پس از اجرای موفق اپیزود اول از سه‌گانه عروسکی بهرام بیضایی با عنوان «عروسک‌ها» به کارگردانی طوفان مهردادیان و با همکاری گروه تئاتر ایرانیان ونکووردر تماشاخانه پرزنتیشن هاوس ونکوور در اردیبهشت‌ماه گذشته و استقبال چشمگیر دوستداران تئاتر، روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه جاری اپیزود دومِ سه‌گانه عروسکی بهرام بیضایی با عنوان «غروب در دیار غریب» را با کارگردانی طوفان مهردادیان در پال استودیوی ونکوور روی صحنه می‌برد.

طوفان مهردادیان بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایران تئاتر گفت: پس از وقوع زلزله و ابعاد گسترده آسیب‌هایی که به هموطنانمان وارد شد به همراه اعضاء گروه تصمیم گرفتیم تمام عواید حاصل از فروش نمایش  «غروب در دیار غریب» را که در استودیو پال شهر ونکوور اجرا می‌شود به آسیب دیدگان زلزله تقدیم کنیم.

نمایش «غروب در دیار غریب» تولید گروه تئاتر واچیک باکارگردانی طوفان مهردادیان و نقش‌آفرینی ماهان آل داوود، محمدرضا بهار، رضا راد، الناز رضایى، مهسا قراگزلو، ایمان کربلائیان، ارمغان کشمیرى، طوفان مهردادیان، پریا نظرى، ترکان واحدى رجبى ، محمدضیا یزدانى و ... روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه جاری ساعت 19:30 در استودیو پال شهر ونکوور در کانادا روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند
برگزاری آیین شب‌چراغ «شاماران»

مجید افشار: خوشحالم که مدیران هنری به نمایش ایرانی بها می‌دهند

مجید افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی در آیین شب‌چراغ «شاماران»، از خوشحالی خود بابت توجه مدیران هنری کشور به نمایش ایرانی و همچنین حضور هنرمندان جوان در این عرصه گفت.

|

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران