در حال بارگذاری ...
انجمن نمایش استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای از مردم بزرگ ایران و هنرمندان قدردانی کرد

انعکاس عنصر ناب انسانیت

انجمن نمایش استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای از مردم بزرگ ایران به ویژه هنرمندان سراسر کشور بابت کمک‌های بی‌شائبه به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایران تئاتر، متن بیانیه انجمن نمایش استان کرمانشاه به شرح زیر است؛ در این چند روز کابوس‌وارى که  بر دیار خوش‌نشان کرمانشاهان مى‌گذرد، همه ما از همه چیزی نوشتیم و خواندیم و دیدیم. همه ما دریافتیم که هر اندازه آدمى بهتر بتواند محبت را با گشودگى و بى‌قید و شرط ببخشد و بپذیرد، به همان اندازه نیز از رنج به دور خواهد بود و نسبت به خود و دیگران هم بخشنده‌تر خواهد شد.

اما آنچه که بیش از هر چیز مایه تسلاى خاطر و حتى باعث شعف و شادکامى مى‌باشد؛ انعطاف عنصر ناب  انسانی است آنگاه که به خواست و اختیار خود مى‌داند و می‌فهمد که انسان، انسان است و انسان فارغ از هر حکم و تفسیری، به همراهی انسان دیگر می‌شتابد.

و در این میان هنرمندان سرزمین اهورایى ایران انسانیت، باهم بودن و خواست و توان انسان ماندن را از هر جا، هر نژاد و هر زبان به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن تجلى بخشیدند.

انجمن هنرهاى نمایشى کرمانشاه، انعکاس عنصر ناب انسانیت در همراهى و باهم بودگى شایسته و بزرگ هنرمندان را از سراسر این مرز و بوم پرگهر را که خواست و توان انسان بودن و انسان ماندن را به متعالى‌ترین شیوه به منصه ظهور رساندند و چشمه‌هاى این مهر و محبت بیکران همچنان هم در جوش و خروش است را با زبانى هر چند قاصر و الکن، تبریک و شادباش عرض نموده و به نمایندگى از همه هنرمندان دیار شیرین بیستون نجواهاى عشق، محبت و سپاس بیکران مردمان دامان دالاهو را در گوش یکایک شما هنرمندانى که هنرمندانه دل زلزله را به لرزه درآوردید، زمزمه مى‌کند.

پروردگارا، سایه غم و اندوه را ﻫﺮﭼﻪ زودتر از روى این مردمان بردار.../ الهى آمین/ ٣٠ آبان ماه ١٣٩٦




نظرات کاربران