در حال بارگذاری ...
روز چهارشنبه 22 آذر

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه تئاتر شهر بازدید کرد

سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر بازدید کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر سید محمد مجتبی حسینی و مهدی شفیعی روز چهارشنبه 22 آذر ماه از بخش های مجموعه تئاتر شهر بازدید کرده و در جریان فعالیت ها و عملکرد اصلی ترین مجموعه تئاتری کشور قرار گرفتند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضوردر پشت صحنه تمامی اجراهای مجموعه تئاترشهر با کارگردانان و عوامل تئاتر دیدار کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی نیز توضیحاتی درخصوص ویژگی ها، امکانات و نیازمندی های هر یک از سالن های تئاتر این مجموعه بیان کرد.

وی با اشاره به مراحل مختلف بازسازی به بخش های تکمیل شده و در دست اقدام ، برنامه های آینده و کاستی های هر بخش پرداخت.

در بخش دیگری ازاین بازدید مدیر مجموعه تئاتر شهر به جزئیات فعالیت سالن های نمایشی ،فضاهای پیرامونی تئاتر شهر ، نورپردازی محوطه ، تعامل با شهرداری و نهاد های مرتبط همچون آتش نشانی و اورژانس و ... پرداخت.

در ادامه برنامه های این روز مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در سالن سایه به تماشای اجرای «فرق آ وسط» نشستند.




مطالب مرتبط

محمود سالاری:

جشنواره پانتومیم زنجان، رویدادی معتبر در جهان خواهد شد
محمود سالاری:

جشنواره پانتومیم زنجان، رویدادی معتبر در جهان خواهد شد

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از جشنواره پانتومیم زنجان، ابراز امیدواری کرد این رویداد هنری، جایگاهی معتبر و یگانه در سطح جهان کسب کند و بتواند بهترین‌ پانتومیم‌کارهای دیگر کشورها را به ایران بیاورد.

|

نظرات کاربران