در حال بارگذاری ...
حسین مسافرآستانه پس از تماشای نمایش کاملیا غزلی عنوان کرد

کارگردانی «من یه زنم صدامو می‌شنوین؟» بسیار هوشمندانه بود

حسین مسافرآستانه درباره نمایش «من یه زنم صدامو می‌شنوین؟» گفت: این اثر به نظر من یک کار منسجم، محکم و خلاقانه با کارگردانی بسیار هوشمندانه است.

به گزارش ایران تئاتر، حسین مسافرآستانه کارگردان و مدیر باسابقه تئاتر پس از تماشای نمایش «من یه زنم صدامو می‌شنوین؟» در تالار مولوی این نمایش را اثری منسجم، محکم و خلاقانه دانست و گفت: من کارگردانی این نمایش بسیار پسندیدم و به نظرم کارگردانی بسیار هوشمندانه‌ای داشت. علاه براین، میزانسن‌های کار بسیار حساب شده و دقیق بود.

مسافرآستانه افزود: بازی‌ همه بازیگران جوان منسجم، دقیق، روان و یکدست بود و همین موضوع موجب شده بودکه لحظات تاثیرگذاری در آن پدید بیاید. نکته مهم و جالب توجه دیگر اینکه در این نمایش به همه جزئیات توجه شده بود به عنوان نمونه طراحی صحنه که خود ناشی از عوالم و احساسات تودرتوی زن‌ها بود و یا طراحی لباس‌ها بسیار حساب شده و دقیق بود.

این مدیر تئاتری اضافه کرد: اگر بخواهم نقدی به این کار وارد کنم اینکه تفکر متن و انتخاب سوژه بسیار خوب بود ولی نوع پرداخت متن و طرح مسئله کمی از روح تئاتری فاصله گرفته بود و به عقیده من در بخش‌هایی از کار ما شاهد صحنه‌ها و یا مونولوگ‌هایی بودیم که کمی شعاری و جانبدارانه بود؛ این در حالیست که تئاتر باید فقط طرح مسئله کند و قضاوت را به عهده خود تماشاگر بگذارد.

گفتنی است، نمایش «من یه زنم، صدامو مى‌شنوین؟» کاری از گروه تئاتر پراکسیس به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی است هر روز ساعت 19 در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد
تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد

جلیل اکبری‌صحت با اشاره به اینکه نمایش «رستاخیز عشق» به زندگی مولانا می‌پردازد، تأکید کرد «رستاخیز عشق» در 14 پرده، مقاطع مهم زندگی مولانا را دنبال می‌کند. او همچنین درباره نقش تبلیغات در دیدن شدن آثار نمایشی گفت ما در تئاتر با بستر مشخص و تعیین‌شده‌ای برای تبلیغات مواجه ...

|

گفت‌وگو با حسین مسافرآستانه

«رستاخیز عشق» محدود به زمان و مکان خاصی نیست
گفت‌وگو با حسین مسافرآستانه

«رستاخیز عشق» محدود به زمان و مکان خاصی نیست

حسین مسافرآستانه، کارگردان نمایش «رستاخیز عشق» می‌گوید این نمایش با توجه به محتوا و ساختار، محدود به زمان و مکان خاصی نیست و باید در نظر داشته باشیم که ضرورت دارد زمان و هزینه بیشتری برای پرداختن به وجوه متفاوت تمدنی خودمان صرف کنیم.

|

نظرات کاربران