در حال بارگذاری ...
با نواختن زنگ افتتاحیه؛

مهرداد کوروش‌نیا «عموزاده‌ای از ناکجا...» را افتتاح می‌کند

نمایش «عموزاده‌ای از ناکجا...» با حضور هنرمندان در روز یک شنبه ساعت ۲۱ در سالن انتظامی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «عموزاده‌ای از ناکجا...» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان در روز یک شنبه ساعت 21 با حضور هنرمندانی همچون مهرداد کوروش نیا و رضا بنفشه خواه افتتاح خواهد شد. مهرداد کوروش نیا همچون کارهای سابق قربانیان زنگ افتتاحیه را به صدا در خواهد آورد.

«عموزاده ای از کجا ...» داستان مرغ های مزرعه ای است که برای آن ها پس از ورود خروس جدیدی به مزرعه اتفاق های متفاوتی می افتد ، آن ها که اسیر بند یکنواختی روزگار بودند حالا به شکلی متفاوت می نگرند.

رضا رباط جزی ، محمود حقیری، ندا قربانیان،عبدالرضا یعقوبی، حسین عارف، سید فرزاد تجلی ، میلاد زعفرانی، ستاره میرزاخانی، ژینوس رحمتی از بازیگران این نمایش هستند .

از دیگر عوامل نمایش «عموزاده ای از ناکجا...» می توان به سید فرزاد تجلی (دستیار اول کارگردان ) ، نازلی ملکی (دستیار دوم کارگردان ) ، اکبر نی باقلی (طراح صحنه ) ، یلما شهباز زاده (طراح گریم ) ، ندا قربانیان و اکرم احمدوند (طراح لباس )،  درسا قدس و فاطمه رستگار فرد(اجرای گریم ، ایمان روزبهانی  (آهنگساز ) ، علی نوریان  (طراح پوستر و بروشور ) ، محمد محبی  (مدیر صحنه ) ،  حمید فرخ  (دستیار صحنه و هماهنگی نور ) ، علی کارجو  (دستیار صحنه و هماهنگی صدا ) ، علیرضا معدنی پور (ساخت تیزر و عکاس ) ، آزاده شفیعی  (روابط عمومی ) اشاره کرد.

«عموزاده ای از کجا ...» از سوم تا 24 دی ماه ساعت 21 در سالن انتظامی از مجموعه خانه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت.

 

قابل ذکر است بلیت سه روز اول این نمایش با تخفیف 50% و در باقی روزها با نخفیف گروهی و دانشجویی ارائه می‌شود وعلاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کرده  یا به صورت حضوری از گیشه خانه هنرمندان خریداری کنند




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

نظرات کاربران