در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران فرهنگی و جمعی از هنرمندان تئاتر

دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بابلسر افتتاح شد

دوشنبه چهارم دی‌ماه با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر و رییس انجمن هنرهای نمایشی مازندران دفتر انجمن هنرهای نمایشی بابلسر افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر مجید نیکو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، در جمع هنرمندان تئاتر شهرستان بابلسر با اشاره به نقش و اهمیت هنرهای نمایشی  در جامعه گفت:  دوستان هنرمند واقف هستید که شهرهایی که فاقد گروه مستقر و یا اینکه از پنج گروه مستقر کمتر باشد نمی‌توانند انجمن نمایش را تشکیل دهند، لذا از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان شخصی که  دارای صلاحیت رسیدگی به امور نمایشی باشد به‌عنوان مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تعیین می‌شود.
وی افزود:  علاوه بر مسئول دفتر دوستان هنرمند دیگری به‌عنوان شورای انجمن با مسئول دفتر همکاری خواهند داشت تا اینکه با هم فکری یکدیگر بتوانند در پیشبرد اهداف تئاتر شهرستان کوشا باشند.
میثم زندی رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران با اشاره به مباحثی در باره  انجمن هنرهای نمایشی و رویکرد انجمن در رابطه با شهرستان گفت: جشنواره تئاتر فجر یکی از رویداد های مهم آسیا است و  امسال بابلسر توانسته است که به‌عنوان نماینده استان با نمایش سوپ بوقلمون به کارگردانی سینا علی پور در جشنواره تئاتر بین المللی فجر حضور پیدا کند که این باعث افتخار این شهرستان و استان است.
وی افزود: در مازندران با تئاتر های کیفی کمی برخوردار هستیم، ما امیدواریم که با برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم بتوانیم گام مثبتی در جهت کیفی کردن نمایش در سطح استان برداریم.
در ادامه این نشست به سوالات هنرمندان حاضر در این نشست از سوی ریاست انجمن هنرهای نمایش استان پاسخ داده شد.
در ادامه نیز  ازکارگردان و عوامل سوپ بوقلمون به خاطر راه یابی به جشنواره تئاتر بین المللی فجر با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل امد.
پس از اتمام این نشست با حضور ریاست و مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس و دبیر  انجمن هنری های نمایشی استان مازندران، هنرمندان تئاتر شهرستان بابلسر و تنی چند از هنرمندان تئاترشهرستان نور و محمود آباد  دفتر انجمن  هنرهای نمایشی شهرستان بابلسر افتتاح شد.
گفتنی است که بنا بر به پیشنهاد ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر از سوی انجمن هنرهای نمایشی  استان مازندران حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به‌عنوان مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بابلسر منصوب شد.

 




نظرات کاربران