در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان پس از چند دوره اجرای مجدد

نمایش «من...» روزهای شنبه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود

نمایش «من...» آخرین اثر نمایشی فرهاد تجویدی پس از چند دوره اجرا در سالن‌های مختلف، به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان، از این پس تنها روزهای شنبه هر هفته در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «من...» نوشته مشترک فرهاد تجویدی و حمید ورد با کارگردانی فرهاد تجویدی پس از چند دوره اجرای عمومی در سالن‌های مختلف پایتخت، در آخرین دور اجرای عمومی خود از روز 14 آبان‌ماه تا 9 دی‌ماه جاری در تماشاخانه شانو روی صحنه رفت و همانند اجراهای پیشین با استقبال چشمگیر مخاطبان تئاتر مواجه شد، به دلیل حمایت و تشویق مخاطبان هنردوست در راستای تداوم اجرای آثار موفق نمایشی از این پس تنها در روزهای شنبه هر هفته ساعت 20 در این سالن روی صحنه می‌رود.

نمایش «من...» داستان جوانانی است در کلاس بازیگری که در غیاب مدرس خود، ایده‌ها و نمایش‌هایشان را در مقابل تماشاگران به نمایش درمی‌آورند و هر یک در منیت اثری که تولید می‌کنند گرفتار می‌شوند. این مسئله خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می‌شود و زلزله‌ای ناگهانی آنها را...

این اثر نمایشی محصول کارگاه‌های بازیگری فرهاد تجویدی با گروه زیادی از علاقه‌مندان بازیگری است و علاوه بر موفقیت در جشنواره‌های تئاترشهر، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جشنواره استانی تهران تاکنون در در سالن‌های اصلی تالار محراب، سالن اصلی پردیس تئاتر تهران، سالن سینما تئاتر پرستو (دماوند) و تماشاخانه شانو روی صحنه رفته است

فرهاد تجویدی علاوه بر بازی در آثار مختلف نمایشی، تلویزیونی و سینمایی، تاکنون نمایش‌هایی همچون؛ «مردی که دریا شد»، «عروس پستی دو قبضه»، «بوق»، «امیال سرکوفته»، «حوالی تئاتر شهر»، «مردی که دریا شد» و «پینوکیو دروغ بگو» را روی صحنه برده است.

علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به تماشای نمایش «من...» نشده‌اند می‌توانند روزهای شنبه هر هفته ساعت 20 با مارجعه به تماشاخانه شانو (آکادمی دکتر صادقی) به آدرس تهران، خیابان وصال شیرازی، تقاطع خیابان طالقانی، روبروی سازمان انتقال خون، کوچه فرهنگی (بهنام)، پلاک 3 به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

همچنین دوستداران جهت تهیه بلیط این نمایش می‌توانند با شماره‌های 09391865053- 09366256663 و 88963947 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران